اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
بیانیه جدید سرمربی تیم ملی؛
دوستان عزیز، حقیقت واضح است. حریفان ما برنامه های حرفه ای برای آمادگیشان در نظر گرفته اند تا به جام جهانی 2018 روسیه صعود کنند اما فدراسیون فوتبال ایران در تصمیمی برخلاف این جهت مانند گروگان در دستان مربی کارکشته کروات قرار دارد.
عصبانیت بی پایان کارلوس کی روش همچنان خود را در صفحه فیس بوکش نشان می دهد. سرمربی پرتغالی تیم ملی پس از جلسه ی که امروز برگزار کرده یک پست جدید برای تیم ملی گذاشته است. 

به گزارش عصرایران ، کارلوس کی روش که همچنان از شرایط تیم ملی ناراضی است در پست اخیر همه مشکلات را به کنار گذاشته و فقط علیه سرمربی کروات پرسپولیس پست گذاشته است. پستی که به نظر می رسد متاثر از مجادله کی روش و تاج باشد. متن کامل بیانیه را می خوانید. 

 

*ما به اندازه توقعاتمان پیشرفت نخواهیم کرد، (بلکه) به اندازه سطح تمرینی مان (تدارکاتمان) افت خواهیم کرد.
 

دوستان عزیز،

جالب نیست؟ فدراسیون فوتبال ایران در چنین مقطعی به دلیل مخالفت های سازمان یافته و دائمی آقای برانکو و سایر مسئولان ورزشی، با تصمیمی یکطرفه اقدام به خاتمه سومین برنامه آماده سازی تیم ملی می کند. این درحالی است که حریف سرسخت ما چین، در حال آماده سازیست و دیروز با کرواسی بازی کرد.

باورتان می شود؟ فدراسیون فوتبال ایران مجبور می شود که برنامه تایید شده اش را که خارج از تقویم فیفاست، خاتمه دهد، در حالی که هدف اصلی ما ادامه کار و آمادگی برای آینده است. چین که حریف بعدی ماست، در مقابل تیم کشور آقای برانکو به میدان می رود! در همان مقطعی که ایشان اقدام به مخالفت با برنامه ما کردند، تیم ملی کشور خودشان در حال کمک به چین برای آمادگی هر چه بهتر برای مقابله با ایران بود. فوق العاده است! آقای برانکو و فدراسیون ایران در این مورد چه برای گفتن دارند؟

بگذارید بگویم حرفه ای گری حریفان ما، برای ما چیز تازه ای نیست. چین در گذشته خارج از تقویم فیفا به مصاف ایسلند رفته ، در همین حال ازبکستان مقابل گرجستان و ارمنستان صف آرایی کرده. و همچنین قطر برنامه بازی دوستانه مقابل مولداوی را اعلام کرده است. اما در نقطه مقابل، در ایران مسئولان ورزشی قدرت اعمال نفوذ و اجرای برنامه تایید شده خودشان را ندارند.

دوستان عزیز، حقیقت واضح است. حریفان ما برنامه های حرفه ای برای آمادگیشان در نظر گرفته اند تا به جام جهانی 2018 روسیه صعود کنند اما فدراسیون فوتبال ایران در تصمیمی برخلاف این جهت  مانند گروگان در دستان مربی کارکشته کروات قرار دارد.
 

یک حکیم  یونانی گفته است: "ما به اندازه توقعاتمان پیشرفت نخواهیم کرد، (بلکه) به اندازه سطح تمرینی مان (تدارکاتمان) افت خواهیم کرد."




برچسب ها: کی روش
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار