امام جمعه شوشتر گفت: ایران اسلامی در سال‌های گذشته با ایستادگی مقابل استکبار جهانی توانسته است ابهت این ابرقدرت را در سراسر جهان به خطر اندازد و در شرایط کنونی ذلت را نمی‌پذیرد. "> ایران مذاکره ذلت‌بار را نمی‌پذیرد/ آمریکا مستأصل شده است
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۸

امام جمعه شوشتر گفت: ایران اسلامی در سال‌های گذشته با ایستادگی مقابل استکبار جهانی توانسته است ابهت این ابرقدرت را در سراسر جهان به خطر اندازد و در شرایط کنونی ذلت را نمی‌پذیرد.

به گزارش شوشان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شوشتر اظهار داشت: مذاکره با آمریکا در شرایط کنونی اصلاً به صلاح کشور نیست و به این دلیل این پیشنهاد قابل بررسی هم نیست.

وی ادامه داد: ایران اسلامی در جایگاه رفیعی قرار دارد و به این دلیل مذاکره با آمریکا قابل قبول نیست.

امام جمعه شوشتر خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در شرایط کنونی در موضع قدرت است و به هیچ‌وجه چنین پیشنهادی را نمی‌پذیرد.

آمریکا مستأصل شده است

وی تصریح کرد: پیشنهاد آمریکا برای مذاکره مستقیم با ایران اسلامی نشان از استیصالش در شرایط کنونی است و به این دلیل نباید درخواست آمریکا را اجابت کرد.

وی با تأکید بر اینکه، ایران اسلامی در شرایط کنونی نقشه‌های آمریکا را در منطقه نقش بر آب کرده است، عنوان کرد: نقشه‌های آمریکا در شرایط کنونی در منطقه با وجود ایران اسلامی کارساز نیست و به این دلیل آمریکا روز به روز بر ایران اسلامی با تصویب تحریم جدید فشار وارد می‌کند.

شناخت شخصیت حضرت معصومه(س) ضروری است

امام جمعه شوشتر در ادامه یادآور شد: وفات حضرت معصومه(س) یکی از مناسبت‌های ویژه است که روز گذشته شاهد عزاداری مردم به صورت فعالانه بودیم.

وی در پایان بیان داشت: شناخت شخصیت این بانوی مکرم اسلام یکی از فعالیت‌های فرهنگی تأثیرگذار است که باید الگوسازی این شخصیت والا در دستورکار نهادهای فرهنگی قرار گیرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار