اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
جمعی ازکارکنان شرکت برق منطقه ای خوزستان دریک اقدام خداپسندانه وانسانی و با هدف یاری رساندن به بیماران نیازمند به تامین ذخایر فرآورده های خونی استان با حضور در پایگاه انتقال خون اهواز ، خون خویش را اهدا نمودند .

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان ، ناهید غلامحسین مدیر روابط عمومی  این شرکت با اعلام این خبرگفت : اهدای خون به بیماران و نیازمندان یک وظیفه انگیزشی قوی است که انسان باهدف نزدیکی و خشنودی خداوندبه عنوان امری پسندیده و آرامش دهنده که بطور قطع رضایت خالق را نیزبه همراه دارد انجام می دهد .

وی افزود : اهدای خون علاوه برسلامت جسم ، سلامت روح را هم بدنبال دارد و این کار شایسته تنها با وجود پایبندی به آموزه های انسانی واسلامی و شتافتن برای نجات هموطنان صورت می گیرد و بدین ترتیب بخشی از آرمان های عالی دینی و مذهبی در ارتباط با مسوولیت های اجتماعی توسط مسوولان وکارکنان شرکت برق منطقه ای خوزستان انجام پذیرفت .

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان در پایان بیان داشت : با سپاس از همه مسوولان و دست اندرکاران سازمان انتقال خون خوزستان بویژه روابط عمومی این سازمان و همکاران شرکت برق منطقه ای خوزستان در به ثمر رسیدن این اقدام خیرخواهانه با وجود اعلام نیاز شدید به گروههای خونی مختلف ، امیدواریم توانسته باشیم کمکی هرچند اندک به بیماران و نیازمندان برسانیم .

شایان ذکر است بیماران خاص تالاسمی ، هموفیلی ، دیالیزی ، مجروحان تصادفات و سوانح و بیماران تحت اعمال جراحی شیمی درمانی از جمله نیازمندان خون وفرآورده های آن هستند و این نیاز همیشگی بوده و در تمامی ایام سال ادامه دارد .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار