شوشان // دكتر عليرضا مخبر دزفولي "> یاد عارفی سترگ ...
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۶

شوشان // دكتر عليرضا مخبر دزفولي

دوست دارم با عرض تسلیت شهادت حضرت معصومه (س) که مضجع شریفش مایه ی امید ما ایرانی ها و مأمن و مأوای دل های رمیده ی ما است به رحلت جانگدارعالم ربانی و عارف صمدانی حضرت آیت الله خوشوقت (ره) اشاره کنم که حقیقتا از اوتاد و خصّیصینی بودند که نفَسشان موجب برکت برای نظام اسلامی بود.ایشان علاوه بر مقام منیع فقهی، از شاگردان خاص درس های عرفان و مکتب عرفانی مرحوم علامه ی طباطبائی (ره) بودند که در واقع مکتب عرفانی سلطان العارفین مرحوم علامه سیّد علی آقای قاضی (ره) در نجف است.

مقامات عرفانی ایشان غیرقابل انکار و مردم داری و صفا و سادگیشان زبانزد خواص بود، و افسوس همیشگی من برای عدم معرفی چنین چهره های درخشانی در مجموعه ی رسانه های ما در زمان حیاتشان است که سریالی تکراری است.یک فوتبالیست بی سواد و بی اخلاق با یک گل تمام رسانه های ما را تسخیر می کند و عالمی ربانی با ۶۰ سال سابقه ی تلاش و جدّ وجهد علمی و عرفانی باید بعد از ارتحال ملکوتیش نامی از او در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برده شود !!

 


از مشخصات بارز این عالم فقید این بود که تمام قد در کنار نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب هم با نفَس حقش و هم بیان گرم و تاثیرگذارش در برهه های مختلفی ایستاد و حقیقتا مدافعی بصیر و شجاع و ارزشمند برای نظام اسلامی محسوب می شد.

در جریان فتنه ی ۸۸ پیش بینی های عجیبش برای خواص، اعجاب برانگیز و توصیه هایش به مسئولین وقت گره گشا و دفاع جانانه اش از رهبری معظم انقلاب نشان بصیرت بی نظیرش بود.

خداوند روح بلندش را با اولیاء و صلحاء وشهداء و صالحین محشور فرماید و خسارت سنگین فقدان او را برای نظام عزیز اسلامی ما جبران فرماید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار