اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۷
فیروز کریمی :
از اینکه دیگران شخصیت اصلی صنعت نفت را شناختند خوشحالم و این تیم کم کم دارد لیاقتش را به همه ثابت می‌کند
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: از اینکه دیگران شخصیت اصلی صنعت نفت را شناختند خوشحالم و این تیم کم کم دارد لیاقتش را به همه ثابت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، فیروز کریمی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال تهران، اظهار کرد: به نظر من بازی فوق‌العاده سختی است. ما به باخت هفته گذشته استقلال توجه نمی‌کنیم زیرا استقلال همیشه استقلال است و ما از این تیم شناخت داریم. روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده‌ایم. این بازی برای ما مهم است اما آخرین بازی ما نیست.

وی ادامه داد: از اینکه دیگران شخصیت اصلی صنعت نفت را شناختند خوشحالم و این تیم کم کم دارد لیاقتش را به همه ثابت می‌کند. در بازی با تراکتورسازی تلاش زیادی انجام دادیم و فوتبال خوبی ارائه کردیم. بعضی از طرفداران ما پس از بازی به من گفتند حتی اگر گل مساوی را هم نمی‌زدید، ما راضی بودیم زیرا بازی خوبی را به نمایش گذاشتید. خدا را شکر که توانستیم با امتیاز از تبریز خارج شویم و هواداران‌مان را راضی کنیم و هواداران نیز با تشکر، رضایت خود را به ما ثابت کردند.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درباره بازیکن برزیلی تیمش گفت: زمانی که من به تیم آمدم، او به مرخصی رفته بود و قرار بود بازگردد اما تاخیر داشت. ضمن اینکه من باید از او تست می‌گرفتم. در تستی که انجام دادم، به نظرم نسبتا خوب بود اما به خاطر دو بازی که برای ما بازی نکرد، از باشگاه خواسته‌ام که جریمه‌اش کنند و دو پانزدهم از قراردادش کم شود.

وی در خصوص بازیکنان جدیدی که به این تیم پیوسته‌اند نیز افزود: تا پایان سال بیشتر بازی‌ها انجام می‌شود و فشردگی لیگ زیاد است. برای همین بازیکنانی را آوردیم که قبلا با من کار کرده بودند و با کار من آشنا هستند. برای همین هم آن‌ها خیلی زود با تیم هماهنگ شدند.

در ادامه خبرنگاری از کریمی پرسید که آرش برهانی یا رضا عنایتی در فهرست او هستند یا خیر؟ سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در پاسخ عنوان کرد: آرش چند سال است که بازی نمی‌کند. آیا او در ایران است؟! باور کنید نمی‌دانستم که او مصدوم بوده ولی حتما با او صحبت می‌کنیم و از تجربیاتش استفاده می‌کنیم. با عنایتی هم صحبت کردم اما رضایت نداند. او طبق پرونده‌اش در کمیته پزشکی جزو آماده‌ترین بازیکنان لیگ است.

کریمی همچنین درباره سیستم بازی تیمش، گفت: ما در هنگام حمله پرتعداد کار می‌کنیم و با فرد صاحب توپ پنج نفره حمله می‌کنیم. در دفاع هم همه حضور دارند. سیستم ما شناور است و اگر هماهنگ‌تر شود، خواهیم دید که چقدر خوب می‌شود.

وی درباره هواداران صنعت نفت و شعارهای آن‌ها علیه حسن هوری اظهار کرد: هواداران صنعت نفت آدم‌های بی‌چشم و رویی نیستند. حتی پس از ۱۰ سال که مردم اهواز من را می‌بینند، از من تشکر می‌کنند. کدورتی جزئی پیش آمده بود اما حسن هوری زحمت زیادی برای تیم کشیده و بیشترین زمان کاپیتانی را در این تیم داشته است. طبق آمار سازمان لیگ او جزو  پنج دروازه‌بان خوب لیگ است.

در حالی که نشست خبری فیروز کریمی در حال اتمام بود، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال وارد محل نشست شد و چون زودتر از موعد رسیده بود عذرخواهی کرد. کریمی با دیدن منصوریان به خبرنگاران گفت: زمانی که در استقلال بودم، علی منصوریان خیلی برایم زحمت کشید و در حالی که زانویش مصدومیت جزئی داشت بازی کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار