شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
شوشان: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد:دانش آموزان مستعدی که از توان مالی برخودار نیستند، می توانند به صورت رایگان از کلاس های کنکور استفاده کنند.

جمشید کمایی صبح امروز 4 بهمن ماه 95، در همایش 500 نفری کنکور با اشاره به اینکه تصمیم گیری برای برگزاری کلاس های کنکور طی جلسات متعددی با حضور استاندار خوزستان صورت گرفت، اظهار کرد: کلاس های کنکور امروز با برگزاری این همایش 500 نفری در خوزستان افتتاح می شود و دانش آموزان مستعدی که از توان مالی لازم برخودار نیستند، می توانند به صورت رایگان از این کلاس ها استفاده کنند.

وی گفت: این کلاس ها تا پایان خرداد ماه به دانش آموزان خدمات آموزشی و مشاوره ای ارائه می دهند و سایر دانش آموزان نیز می توانند با تخفیف بالای 70 درصد از این فرصت که برای اولین بار در خوزستان فراهم آمده است، استفاده کنند.

کمایی اضافه کرد: هدف اصلی برگزاری چنین کلاس هایی تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان مستعد، افزایش درصد قبولی و افزایش رتبه آموزش و پرورش خوزستان در کنکور است و امیدواریم نتیجه این تلاش ها در شهریور ماه 96 مشاهده شود.

وی عزم و اراده دانش آموزان در حصول نتیجه مناسب در کنکور را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: یک دانش آموز کنکوری باید از آنچه در توان دارد برای موفقیت در این عرصه بهره ببرد و با برنامه ریزی صحیح از وقت باقی مانده استفاده بهینه کند.

کمایی ایجاد پایگاه های کنکور را از برنامه دیگر آموزش و پرورش خوزستان برای دانش آموزان کنکوری عنوان کرد و گفت: این پایگاه ها تا روز انتخاب رشته در کنار دانش آموزان هستند و به صورت تلفنی و حضوری به آنان مشاوره می دهند.

وی افزود: آموزش و پرورش خوزستان در تمامی مناطق و نواحی نیز بخشی از فضاهای آموزشی را با هدف ایجاد فضایی آرام برای تمرکز روی مباحث درسی، به شکل سالن مطالعه در اختیار دانش آموزان قرار می دهد و دانش آموزانی که در خانواده هایی شلوغ و پر رفت و آمد زندگی می کنند، می توانند برای مطالعه به نزدیک ترین سالن مطالعه محل زندگی خود مراجعه کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان، متولی همایش 500 نفری کنکور را سازمان آب و برق خوزستان دانست و افزود: منطقه آزاد اروند نیز مناطقی مانند آبادان، خرمشهر، اروند کنار و شادگان را تحت پوشش قرار می دهد.همچنین طبق برنامه ریزی های انجام شده شرکت ملی حفاری، شرکت نفت، شهرداری و توسعه نیشکر دیگر مناطق و نواحی خوزستان را تحت پوشش کلاس های آمادگی کنکور قرار می دهند تا این کلاس ها به صورت همزمان از نیمه دوم بهمن ماه 95 در سراسر استان خوزستان آغاز شود.

گفتنی است، همایش 500 نفری کنکور با حضور دانش آموزان دختر پایه سوم متوسطه دوم و پیش دانشگاهی، صبح امروز در تالار فردوسی اهواز برگزار شد.

برچسب ها: کنکور ، دانش آموزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار