اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۸
فرماندار شوش :
فرماندار شوش گفت: بیش از 250 برنامه فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی از سوی بانوان این شهرستان برای دهه فجر امسال تدارک دیده شده است

فرماندار شوش گفت: بیش از 250 برنامه فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی از سوی بانوان این شهرستان برای دهه فجر امسال تدارک دیده شده است.
رضانجاتی در نشست کمیسیون بانوان و خانواده شهرستان شوش که با محوریت حضور بانوان در ویژه برنامه های دهه مبارک فجر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به نقش بانوان در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همچنین در عرصه های مختلف گفت: بانوان همواره در تمامی عرصه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حضور فعالی از خود نشان داده اند.
نجاتی حضور بانوان در عرصه های مختلف و پیگیری امورات را نشان از درایت و روحیه ی انقلابی بانوان عنوان کرد وگفت: زنان در تمامی عرصه ها ثابت کرده اند که همواره حافظ آرمان های انقلاب اسلامی می باشد.
وی با اشاره به در پیش  بودن دهه فجر افزود: این دهه فرصت مناسبی است که دستاوردهای نظام بویژه بانوان در تحقق انقلاب وآرمان های آن را معرفی کنیم.
فرماندار شوش نقش اعضای کمیسیون امور بانوان و خانواده ی شهرستان  را مهم عنوان کرد وگفت: اعضای این کمیسیون در جهت حضور حداکثری بانوان در راهپیمایی یوم الله روز جهانی 22بهمن تلاش کنند.
در ادامه فروغ پور احمدی مشاور فرماندار شهرستان شوش در امور بانوان گفت:در ایام دهه فجر امسال برنامه های شاخصی چون همایش نقش بانوان در دستاوردهای انقلاب اسلامی ،جشنواره ها و نمایشگاه های مختلف ، دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله خانواده اولین شهید مدافع حرم شوش ، و نیز کارگاه های آموزشی و اجتماعی در سطح شهرستان شوش برگزار می شود.
پوراحمدی تجلیل از زنان موفق و بانوان تاثیرگذار در جامعه و پیروزی انقلاب اسلامی ، دیدار با خانواده ایتام و مادران موفق و برگزاری جشن انقلاب در کانون ها را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به همت بانوان شوش برشمرد.
پوراحمدی گفت:برنامه های در نظر گرفته شده از سوی کمیسیون امور بانوان شهرستان شوش در ایام الله دهه فجر با مشارکت بیش از 27 اداره عضو کمیسیون بانوان این شهرستان برگزار می شوند.
ویژه برنامه های دهه فجر با نواختن زنگ انقلاب در روز 12 بهمن در سراسر کشور آغاز می شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار