عضو هیات علمی کارگاه خوزستان، صنعت نفت و فرهنگ سکونت اظهار کرد : نوع معماری ناشی از حضور صنعت نفت در استان خوزستان و تمام کشور باید بررسی و در گام بعدی کنفرانس علمی بین المللی برگزار شود. "> بررسی تاثیر معماری ناشی از صنعت نفت در خوزستان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۷

عضو هیات علمی کارگاه خوزستان، صنعت نفت و فرهنگ سکونت اظهار کرد : نوع معماری ناشی از حضور صنعت نفت در استان خوزستان و تمام کشور باید بررسی و در گام بعدی کنفرانس علمی بین المللی برگزار شود.

شوشان - علیرضا عبداله نژاد : عضو هیات علمی کارگاه خوزستان، صنعت نفت و فرهنگ سکونت اظهار کرد : نوع معماری ناشی از حضور صنعت نفت در استان خوزستان و تمام کشور باید بررسی و در گام بعدی کنفرانس علمی بین المللی برگزار شود.

محمد ابراهیم مظهری ظهر شنبه در نشست خبری اظهار کرد : سه محور معماری تاریخی، معماری معاصر و معماری بازسازی در استان خوزستان نیاز به بررسی دارند.

وی با بیان اینکه در بخش معماری معاصر، مسائلی که صنعت نفت به ارمغان آورده باید بررسی شوند، گفت : کارهای فرهنگی در دراز مدت نتیجه می دهند.

مظهری با اشاره به برگزاری کارگاه خوزستان، صنعت نفت و فرهنگ سکونت تصریح کرد: به دلیل گسترش صنعت نفت این کارگاه در پهنه وسیعی شکل گرفته و اهداف متعددی را دنبال می کند.

وی گفت: فهم بهتر و عمیقتر از وجوه معماری و شهرسازی، مستندسازی ، تبادل اطلاعات و آگاهی ههای مربوط به معماری و شهرسازی بین متخصصان، زمینه سازی برای برگزاری رویدادهای مشابه، زمینه سازی برای ورود دانشگاه ها و موسسات پژوهشی و ترویج و نشر اطلاعات و آگاهی های مربوط به معماری و شهرسازی از جمله اهداف برگزاری این کارگاه است.

عضوهیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه برگزاری کارگاه نخستین گام است، افزود: در گام های بعدی برگزاری همایش و کنفرانس های بین المللی پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: هدف ما صرفا خوزستان و یا فرد و جریان خاصی نیست بلکه ساماندهی معماری سرزمین ایران دنبال می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار