اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارکه فجر برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان هندیجان برگزار خواهد شد.
حسین پور دوستعلی در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان، اظهار داشت: پیشاپیش ایام‌الله دهه مبارکه فجر را به رهبر معظم انقلاب و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک عرض کرده و یاد شهدای انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم.

وی افزود: در روزهای پر خیروبرکتی قرار داریم این ایام تداعی‌گر رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های برادران ما در اوایل انقلاب اسلام است. رژیم تادندان‌مسلح پهلوی در هر سو از میدان‌ها و خیابان‌ها جوانان انقلابی را شهید می‌کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان بیان کرد: کمترین اقدامی که ما می‌توانیم برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی انجام دهیم، تجلیل وزنده نگه‌داشتن نام آن‌ها در این ایام پر خیروبرکت است.

وی گفت: 26 دی‌ماه فرار شاه خان را به ملت و خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران اوایل انقلاب تبریک می‌گوییم متأسفانه رژیم مستبد آمریکا از شاه حمایت می‌کرد تا در ایران جنایت مرتکب شود و خون جوانان ما را به‌ناحق بریزد.

پور دوستعلی عنوان کرد: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دست مستکبرین جهانی در ایران قطع شد و ملت سرنوشت حکومت را به دست گرفت. حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر، شخصیت اول جهان در قرن حاضر رهبری امت مسلمان ایران را به دست گرفتند و توانستند با توکل بر خداوند منان ایادی شرق، غرب را به خاک مذلت بکشانند.

وی افزود: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سطح شهرستان هندیجان برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های متعدد برگزار می‌شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: این اداره یوم‌الله 12 بهمن افتتاح نمایشگاه کتاب را خواهد داشت این نمایشگاه از ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ لغایت ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ همه‌روزه و از ساعت 8 صبح تا 5 بعدازظهر برای علاقه‌مندان در اداره فرهنگ و ارشاد دایر خواهد بود.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه‌ها که از اولین روز دهه مبارکه فجر آغاز می‌شود برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی از 12 بهمن لغایت 27 بهمن در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

پور دوستعلی عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد هندیجان اجرای جنگ فجر در تاریخ 16 و 17 بهمن و برگزاری شب‌شعر فجر در 18 بهمن است که از همه شعرا و هنرمندان دعوت می‌کنیم در این برنامه‌ها حضور فعال داشته باشند.

صادقی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار