شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند:
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با تکذیب برخی اخبار منتشر شده در رسانه ها مجازی مبنی بر تعطیلی بازار تجاری 'کنزالمال'، گفت:این بازار بر اساس مقررات به فعالیت های خود ادامه می دهد
محمدرضا معتمدی یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در خصوص مسائل مطرح شده پیرامون بازار کنزالمال در فضای مجازی و برخی از مطبوعات، اخبار و مطالب منتشر شده فاقد صحت بوده و اطلاعات کذب و گمانه زنی ها و اظهار نظرهای غیرکارشناسی است که موجب وارد آمدن خسارت های مادی و معنوی به سازمان منطقه آزاد اروند و بازار کالای همراه مسافر است.
وی اظهار داشت:بدیهی است با توجه به دستورات مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارند و مصوبات کمیته های تخصصی، بازار کنزالمال بر اساس مقررات به فعالیت خود ادامه داده و خللی در روابط حقوقی سرمایه گذار و غرفه داران ایجاد نمی شود.
معاون سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند گفت:تعهدات طرفین تا زمان اعلام رسمی سازمان منطقه آزاد اروند برای تشریفات قانونی در سال آینده پابرجاست.
معتمدی افزود:سازمان منطقه آزاد اروند به دنبال مهیا کردن فضای مناسب برای فعالیت اقتصادی قوی و موثر اصناف و بازاریان آبادان و خرمشهر و بازارهای کالای همراه مسافر در ایام تعطیلات پایان سال و ایام نوروز است.
وی تصریح کرد:شایعات و گمانه زنی های بی اساس و مغرضانه، جز وارد کردن خسارت به اصناف و بازاریان و اقتصاد منطقه، نتیجه ای ندارد و طبیعتا حق پیگیری قانونی از سوی خسارت دیدگان محفوظ است.
منطقه آزاد اروند، چهارم مردادماه سال 1383 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد و این منطقه بخش هایی از شهرستان آبادان و خرمشهر که دارای زیرساخت های صنعتی، تجاری و توریستی است را در خود جای داد و موقعیتی ممتاز نسبت به سایر نقاط کشور دارا است.
سرعت بخشی انجام امور زیربنایی، عمران و آبادانی، رشد و توسعه اقتصادی، سرمایه گذاری و افزایش درآمد عمومی، ایجاد اشتغال سالم و مولد، تنظیم بازار کار و کالا، حضور فعال در بازارهای جهانی و منطقه ای، تولید و صادرات کالاهای صنعتی و تبدیلی و ارائه خدمات عمومی از اهداف تشکیل مناطق آزاد عناون شده است.
منطقه آزاد اروند در شمال غربی خلیج فارس در محل تلاقی اروند رود و کارون واقع و دارای مرز مشترک با کشورهای عراق و کویت است.
محصولات بازار 'کنزالمال' واقع در جاده آبادان به خرمشهر، شامل کالاهای مسافری اعم از پوشاک، لوازم بهداشتی، برقی و الکترونیکی در این بازار موجود است و کالاهای عرضه شده مطابق با استاندارد است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار