اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
اعضای هیات عالی استان‌ خوزستان برای نظارت بر روند اجرای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در این استان انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هر استان متشکل از سه نفر از نمایندگان آن استان است که توسط مجمع نمایندگان استان انتخاب و با حکم رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور منصوب می ‌شوند. 

هیات عالی نظارت استان و هیات‌های نظارت شهرستان و بخش در حوزه‌های انتخابیه خود بر کیفیت انتخابات نظارت کامل خواهند داشت و در هر موردی که سوء جریان یا تخلفی مشاهده کنند آن را به بخشداران و فرمانداران اعلام و آنان موظفند بنا به نظر هیات‌های مذکور طبق قانون انتخابات در رفع نواقص اقدام کنند.

براساس اعلام روابط عمومی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی، اعضای هیات عالی استان‌ خوزستان برای نظارت بر روند اجرای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی عبارتند از جلیل مختار رییس هیات، علی ساری عضو و هدایت ا.. خادمی عضو.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه 29 اردیبهشت سال 1396 برگزار می شود.

بر اساس جدول زمان بندی تعیین ‌شده داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می ‌توانند از 22 تا 26 فروردین ماه به مدت پنج روز نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

همچنین داوطلبان پس از آنکه صلاحیت‌ شان از سوی شورای نگهبان بررسی و مورد تایید قرار گرفت می‌ توانند از هشت تا 27 اردیبهشت ماه به مدت 20 روز به تبلیغات انتخاباتی و تشریح برنامه ‌های خود بپردازند.

نام نویسی از داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز از 30 اسفند امسال آغاز و تا ششم فروردین 1396 ادامه خواهد داشت. هرچند براساس مصوبه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار است زمان نام نویسی به 23 اسفند امسال تغییر یابد که البته این تغییر نیازمند مصوبه مجلس است.

نامزدهای نهایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت هفت روز مهلت تبلیغات دارند که زمان تبلیغات آنها از 21 تا 27 اردیبهشت ‌ماه تعیین شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار