اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
فرماندار شوشتر تأکید کرد
بازدید میدانی مدیران ارشد استانی از وضعیت ادارات و ارزیابی علمی و رشد کار در شهرستان‌ها یک ضرورت است که باید در برنامه خود آن را جای دهند.
فرماندار شوشتر با درخواست از مسؤولان استانی برای توجه ویژه به این شهرستان گفت: بازدید میدانی مدیران ارشد استانی از وضعیت ادارات و ارزیابی علمی و رشد کار در شهرستان‌ها یک ضرورت است که باید در برنامه خود آن را جای دهند.

مصطفی سمالی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر اظهار کرد: اگر تاریخ فرهنگی شوشتر را مروری داشته باشیم آثار فرهنگ را هم در تمدن ایرانی و هم در تمدن اسلامی شهرستان مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به تاریخ فرهنگی شهرستان می‌توان گفت شوشتر شهر علما، فقها، ادبا و کانون فرهنگ محسوب می‌شود اما متأسفانه به دلیل پیچیدگی‌هایی که در طول 150 سال گذشته در استان خوزستان اتفاق افتاد این شهرستان در حد بسیار زیادی دچار آسیب شد.

فرماندار شوشتر با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی جوشش و کوشش در همه شهرهای ایران از جمله شهرستان شوشتر به‌وجود آمد و بستر لازم برای رشد و توسعه فراهم شد.

وی با اشاره به فراهم بودن بستر لازم برای رشد فرهنگی و ... تصریح کرد: اینکه تا چه حد برنامه‌ها و اهداف اجرایی شود بستگی به مدیریت‌ها در سطح استان و شهرستان دارد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه عدم بازدید مدیران ارشد استانی از شهرستان‌ها خود یک ایراد و اشکال محسوب می‌شود اذعان داشت: مدیران ارشد استانی می‌توانند در طول سال حداقل یک روز به شهرستان‌ها سفر کنند و از حوزه‌های مختلف کاری، اجرایی، برنامه‌ریزی و ... بازدید میدانی داشته باشند و وضعیت ادارات را از نظر علمی و رشد کار ارزیابی کنند.

وی گفت: تقاضای من از مسؤولان در حوزه مدیریت استان این است که توجه ویژه‌ای به شهرستان شوشتر داشته باشند.

سمالی در پایان با اشاره به آمادگی کامل دستگاه‌ها برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی خاطر‌نشان کرد: ما آماده هستیم که در سطح شهرستان هر برنامه‌ای اعم از سمینار، کنگره، همایش و ... با وجود مشکلات مادی و مالی تأمین و برگزار کنیم.
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار