اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
در اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی فرماندار به همراه جمعی از مسئولان شهرستان شوش به دیدار امام جمعه این شهر رفتند.رضانجاتی فرماندار این شهرستان در این دیدار ضمن تبریک سی و هشتمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران با سلاح الله اکبر توانست در مقابل همه خواسته های ناشایست دشمنان قد علم کند

در اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی فرماندار به همراه جمعی از مسئولان شهرستان شوش به دیدار امام جمعه این شهر رفتند.رضانجاتی فرماندار این شهرستان در این دیدار ضمن تبریک سی و هشتمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران با سلاح الله اکبر توانست در مقابل همه خواسته های ناشایست دشمنان قد علم کند .
 نجاتی گفت: مدیران شهرستان شوش در یک سال گذشته با تمام محدویت های که در زمینه اعتباری  مواجه بوده اند خدمات و فعالیت های خوبی را در حوزه های مختلف انجام داده اند.
وی گفت: مسئولین شهرستان در راستای خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم خصوصا در حوزه های روستایی تلاش های زیادی انجام داده اند.
فرماندار شهرستان شوش با اشاره به  افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه و بیش از 800 برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: در این دهه بیش از 13 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در سطح شهرستان شوش به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: این پروژه‌ها شامل راه ‌سازی، خدماتی، رفاهی،آموزشی، بهداشتی ، عمران شهری و کشاورزی می باشد.
نجاتی گفت: این پروژه ها زمینه ی اشتغال بیش از  ۲26 نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم می کند.
 حجت الاسلام سید محمد امام امام جمعه ی شهرستان شوش نیز در این دیدار:دهه فجر را فرصتی مناسب برای بیان عملکرد و اقدامات دستگاههای اجرایی شهرستان عنوان کرد.
امام جمعه شوش با تاکید بر ضرورت خدمت به مردم اظهار داشت: خدمت به مردم بالاترین نعمت است و این توفیقی است که خداوند نصیب همه کس نمی کند لذا باید این سعادت را همواره شکرگزار بود.
سیدمحمدامام گفت: مسئولان و دولتمران باید در راستای تأمین نیاز‌های مردم و خدمت بی‌منت تلاش بیشتری داشته باشند.
وی با تأکید بر حفظ وحدت و تعامل مسئولان با یکدیگر گفت: مسئولان باید با حفظ وحدت سعی در خدمات‌رسانی بی‌منت به مردم داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار