شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
کلنگ اولین مرکز ام. آر. آی دولتی در بیمارستان طالقانی آبادان زده شد
این مرکز در زیربنای 250 متر مربع و اعتبار تخصیصی 60 میلیارد ریال ساخته می شود
همزمان با نخستین روز از فجر پیروزی، مرکز ام. آر. آی بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان روز سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان محلی کلنگ زنی شد.


به گزارش شوشان رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی آبادان در مراسم اجرای مرکز ام آر آی آبادان  در جمع خبرنگاران گفت:این مرکز در زیربنای 250 متر مربع و اعتبار تخصیصی 60 میلیارد ریال ساخته می شود.

علیرضا آموزنده اظهار داشت:اعتبار ساخت این مرکز از سوی بخش خصوصی تامین شده است و خدمات به بیماران با تعرفه دولتی صورت می گیرد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان مدت زمان ساخت این مرکز را 6 ماه عنوان کرد و گفت:دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز این مرکز خریداری شده که پس از پایان ساخت این ساختمان، دستگاه ها نصب و راه اندازی می شود.

آموزنده افزود:بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان از نبود مرکز ام آر آی رنج می برد و بیمارانی که نیاز به ام آر آی داشتند باید به مراکز در سطح شهر اعزام می شدند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان نیز در این مراسم گفت:آبادان از نظر سلامت، قطب کشور بود، ولی بعد از جنگ تحمیلی توجه زیادی به این مقوله نشد.

وی اظهار داشت: از زمانی که دانشکده علوم پزشکی آبادان از نظر سازمانی ارتقاء یافت، در بخش سلامت اقدامات خوبی صورت گرفت و زیرساخت های مناسبی در امر خدمت رسانی به شهروندان اجرا شده است.

امام جمعه آبادان گفت:مرکز ام آر آی از نیازهای بیمارستان آیت الله طالقانی بود که بخش خصوصی با قبول سرمایه گذاری 60 میلیارد ریالی، این بخش را می سازد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار