اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
این جشنواره که با مسائل انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم ارتباط دارد، کاری بسیار مهم و ارزشمند و مرتبط با ایام الله دهه فجر است.
امام جمعه شوشتر، اظهار داشت: این جشنواره که با مسائل انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم ارتباط دارد، کاری بسیار مهم و ارزشمند و مرتبط با ایام الله دهه فجر است.

حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه شوشتر، در نشست هماهنگی جشنواره به رنگ انار که در دفتر امام جمعه شهرستان شوشتر برگزار شد، گفت: این جشنواره که با مسائل انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم ارتباط دارد، کاری بسیار مهم و ارزشمند و مرتبط با ایام الله دهه فجر است.

وی بر توجه ویژه نسبت به برگزاری جشنواره به رنگ انار تاکید کرد و اذعان داشت: تاکنون جلسات متعددی جهت برگزاری این جشنواره در مرکز استان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری شهرستان برگزار شده است.

وی تصریح کرد: برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره فعالیت ها را در دو بخش تقسیم کردیم که یک بخش مدیریت برنامه از نظر هماهنگی هایی است که باید با سازمان آب، برق، آتش نشانی، اورژانس، مکان و زمان پذیرایی از مهمانان و... انجام شود که این وظیفه بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گذاشته شده است.

حجت الاسلام سلیمانی، با بیان اینکه به این منظور باید با هماهنگی فرماندار شوشتر جلسه ای با همه اداراتی که به نحوی با این موضوع ارتباط دارند، برگزار و تمام موارد مورد نیاز بیان شود، افزود: بخش دوم هم مربوط به تبلیغاتی و انعکاس این رویداد مهم در بین مردم، مساجد، دانشگاه ها، حوزه علمیه، دانش آموزان، صدا و سیما و ... است که باید پیگیری شود.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از دبیرخانه کانون های مساجد خوزستان جهت توجه به امور فرهنگی و هنری مساجد، عنوان کرد: در گذشته تعداد کانون های مساجد شوشتر بسیار کم و انگشت شمار بود که با تلاش دبیرخانه کانون های مساجد استان که نسبت به مسائل کانون ها جدیت و علاقه و پیگیری بسیار دارند در حال حاضر آمار این بخش از 70 کانون عبور کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر آن همچنان که آمار کانون های مساجد از نظر کمی افزایش یافته، از نظر حمایتی و ارائه تجهیزات کامپیوتری، کتابخانه ای، میز و صندلی و... به ویژه در روستاها خدمات قابل قبول و مطلوبی ارائه شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه شوشتر، با اشاره به اینکه کانون های مساجد در کنارهیئت امنا، پایگاه های بسیج و هیئت های مذهبی و... می توانند نقش مهمی را ایفا کنند و در حد توانشان قدم های خوبی بردارند، ابراز کرد: ما هم در حد بضاعت خود از این بخش ها حمایت خواهیم کرد.

لازم به ذکر است، جشنواره استانی شعر دفاع مقدس «به رنگ انار» چهارشنبه(20 بهمن) به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان و به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر برگزار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار