شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
با حضور وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي كارخانه اسپيرال شركت لوله سازي اهواز افتتاح شد.
با حضور وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي كارخانه اسپيرال شركت لوله سازي اهواز افتتاح شد.

علی ربیعی در حاشیه افتتاح اين کارخانه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: افتتاح کارخانه اسپیرال شرکت لوله سازی اهواز 261 شغل ایجاد کرده و تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت اشتغال این استان دارد.

وي افزود: کارخانه اسپیرال در صنایع نفت و آب کاربرد دارد و لوله های 24 اینچ و 100 اینچ برای نخستین بار در این کارخانه تولید می شوند و کشور را از واردات این محصولات بی نیاز می کند.

ربيعي تصريح كرد: تولید لوله های 24 اینچ و 100 اینچ در کارخانه اسپیرال شرکت لوله سازی اهواز علاوه بر تامین نیازهای این کارخانه، گامی بزرگ در راستای اقتصاد مقاومتی است  و تاثیر بسزایی در ایجاد اشتغال برای جوانان دارد.

وي با بیان اینکه این کارخانه 261 شغل ایجاد کرده است، عنوان کرد: برخی از نمونه های لوله های صنعت حفاری نیز که تاکنون وارد کشور می شد، اکنون در این کارخانه تولید می شوند و این مساله در راستای اقتصاد مقاومتی گام بزرگی به حساب می آید.

ربيعي گفت: هزینه ابتدایی راه اندازی این کارخانه یک هزار و 200 میلیارد ریال است و تاکنون باتوجه به پروژه هایی که در دست انجام است 110 میلیون تن سفارش برای تولید دریافت شده است.

وي با بیان اینکه امیدواریم با گسترش مشاغل جانبی این کارخانه تعداد بیشتری از نیروهای خوزستانی مشغول بکار شوند، عنوان کرد: راه اندازی این کارخانه کمک شایانی به تولید داخل و از خروج ارز از کشور جلوگیری می کند.

ربيعي خاطرنشان کرد: از ابتداي كار دولت یکی از اولویت ها وسیاستهای دولت، توجه به بخش کشاورزی و تامین آب مورد نیاز آن ها بود و در این زمینه سعی شد با اقتصادی کردن تخصیص آب نیازهای این بخش به خوبی تامین شود. 

وي اظهار کرد: در خوزستان و بسیاری از استان های دیگر برنامه های مختلفی در بحث انتقال آب، آبیاری های قطره ای و زهکشی ها صورت گرفته است و توجه جدی به این مساله شده است. 

به گزارش خبرنگار ايسنا، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که عصر چهارشنبه (13 بهمن ماه) به دلیل بروز پدیده گرد و خاک سفرش به استان خوزستان لغو شده بود، چهارشنبه شب با مساعد شدن هوا به اهواز سفر کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار