شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
 کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مقابل پدیده مستحق برد بودیم و از ابتدا احساس می کردم در این بازی گلزنی می کنم.

محمد طیبی پس از پیروزی مقابل پدیده در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بازیکنان ما در این بازی از جان مایه گذاشته و مزد زحمات خود را گرفتند. کاپیتان تیم استقلال خوزستان با اشاره به این که در طول هفته تمرینات خوبی انجام دادیم افزود: در مقابل پدیده محکوم به برد بوده و حق امتیاز از دست داشتن نداشتیم.

وی عنوان کرد: باخت در این دیدار برای ما غیر قابل باور بود و باعث می شد از تیم های بالا جدول فاصله بگیریم. طیبی تصریح کرد: پدیده تیم شایسته ای است و این روزها با مشکلات عدیده ای مواجه است اما در مقابل ما بازی بسیار خوبی ارائه داد.

وی ادامه داد: در نیمه اول موقعیت های متعددی به دست آوردیم اما در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم و اگر بدنبال آن هستیم در هر بازی با دست پر از میدان خارج شویم باید از اندک فرصت های خود استفاده کنیم.

کاپیتان تیم استقلال خوزستان افزود: در حال حاضر شرایط خوبی داریم و بازیکنان از انگیزه بسیار خوبی برخوردار هستند اگر چه باید برنامه های تاکتیکی کادر فنی را به خوبی اجرا کنیم. وی خاطرنشان کرد: ما نماینده ایران در باشگاه های آسیا هستیم و به مراتب باید عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی گفت: تیم ما در بسیاری از بازی ها به راحتی امتیاز از دست داد که به ضرر ما تمام شد.

طیبی در پایان خطاب به هواداران تیم استقلال خوزستان گفت: از حضور هواداران در این سرمای هوا بسیار تشکر می کنم و انتظار داریم هواداران ما را تنها نگذارند و همچنان از تیم محبوبشان حمایت کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار