شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
امام جمعه اهواز گفت: ما از مسئولان در زمینه حل مشکلات زیست محیطی خوستان، فقط سخنرانی نمی خواهیم بلکه انتظار اقدام عملی داریم.

به گزارش مهر، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز با اشاره به روز جهانی تالاب ها که روز گذشته در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در این همایش یک سری پیشنهادهای عملی برای احیای تالاب های خوزستان که افتخاری برای کشور هستند، ارائه شد که امیدواریم جدی گرفته شود تا این تالاب ها منبع درآمدی برای مردم شوند.

وی افزود: این تالاب ها ثروت های عظیمی در زمینه آبزیان، کشاوری، دامپروری و… هستند و اگر این تالاب ها فعال شوند، می توانند هزاران نفر را مشغول کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه تنها برگزاری اینگونه مراسمات ارزشی ندارند بلکه باید این تصمیمات اجرایی شوند، تصریح کرد: ما از مسئولان سخنرانی نمی خواهیم بلکه انتظار اقدامات عملی داریم.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه با اشاره به اهانت رژیم آل خلیفه به آیت الله عیسی قاسم گفت: به رژیم آل خلیفه تذکر می دهیم که جرقه انقلاب اسلامی ایران، اهانت به حضرت امام (ره) بود و اهانت به علمای شیعه قطعاً بدون جواب نخواهد ماند.

امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به یوم الله ۲۲ بهمن بیان کرد: این روز مظهر اقتدار و عظت ماست و با حضور در راهپیمایی این روز، قدردان آن باشیم.

برچسب ها: آیت الله جزایری
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار