شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
همزمان با پنجمین روز از فجر پیروزی، مجتمع عالی سلامت شادگان با حضور حجت الاسلام مجید ناصری نژاد نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی آبادان روز شنبه در این آئین گفت:مجتمع عالی سلامت شادگان با 450 مترمربع زیربنا دارای پنج کلاس می باشد.
علیرضا آموزنده اظهار داشت:برای تجهیز این مجتمع دو میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شد.
آموزنده گفت: این مجتمع در رشته ‌های تکنسین اتاق عمل، بهداشت خانواده و مبارزه با بیماری ‌ها با پذیرش 45 دانشجو آغاز به کار می کند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:دانشجویان این مجتمع از نیروهای بومی پذیرفته شده و از طریق ثبت ‌‌نام در سایت سازمان سنجش نسبت به تحصیل در این مجتمع اقدام می شود.
آموزنده ادامه داد:دانشجویانی که در این مجتمع فارغ ‌‌التحصیل می شوند به مدت سه برابر زمان تحصیل خود تعهد دارند، در این منطقه خدمت کنند.
همچنین در پنجمین روز از دهه فجر 95، عملیات اجرایی پایگاه فوریت ‌های پزشکی شادگان آغاز شد.
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:برای ساخت این پایگاه اعتباری معادل یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده است.
آموزنده افزود:این پایگاه در زمینی با مساحت یکصد مترمربع و در مدت زمان شش ماه به بهره برداری می رسد.

**افتتاح فاز نخست طرح نوسازی و توسعه تاسیسات آبرسانی جفال
فاز نخست طرح نوسازی و توسعه تاسیسات جفال شهرستان شادگان نیز روز شنبه با اعتبار 90 میلیارد ریال از محل صندوق طرح توسعه ملی و اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.
نعمت الله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان در این آیین گفت:خط انتقال این فاز یک کیلومتر و 235 متر است که برای 10 روستا آبرسانی می شود.
معاون فرمانداری شادگان گفت: با افتتاح این فاز 25 کیلومتر توزیع آب به روستاها را داریم که هفت هزار نفر از آن بهره مند می شوند.
آلبوغبیش اظهار داشت:برای بهره برداری از 2 فاز دیگر این پروژه نیز 180 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است که با تخصیص آن، بهره برداری این 2 فاز نیز محقق می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار