شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۷۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
استاندار خوزستان:
شریعتی استاندار خوزستان گفت: لازمه پیشرفت و تعالی استان انتقاد است و ما از هرگونه انتقادی استقبال می کنیم.
 

استاندار خوزستان نقش تشکل های مردم نهاد(سمن ها) را در توسعه و پیشرفت استان موثر ارزیابی کرد و گفت: لازمه پیشرفت و تعالی استان انتقاد است و ما از هرگونه انتقادی استقبال می کنیم.

غلامرضا شریعتی شامگاه یکشنبه در آئین افتتاح خانه سازمان های مردم نهاد خوزستان در اهواز که شماری از فعالان تشکل های مردم نهاد و مسئولان فرهنگی و اجتماعی استان حضور داشتند، ' سمن ها ' را صدای مردم توصیف کرد و افزود: تشکل های مردم نهاد رابط صادق بین مردم و حکومت و دولت می باشند و اینها هستند که فاصله های بین مردم و دولت را پر می کنند.

وی تشکل های اجتماعی(سمن ها) و سیاسی را تجربه ای موفق در دنیا بیان کرد و گفت:سمن های می توانند دغدغه ها و مطالبات بحق مردم را در فضایی آزاد بیان کنند. نماینده عالی دولت در استان خوزستان در ادامه سخنانش، سمن ها را نعمت و چراغ راه مردم و مسئولان توصیف کرد و گفت:سمن ها انتقاد کننند چون فضای شنیدن در جامعه ما باز می باشد، حتی اگر نقد و انتقادی تندی مطرح شود به طور قطع نفعش برای استان خواهدبود. 

شریعتی تصریح کرد: هرچه فضای انتقاد باز باشد و به نظرات احترام بگذاریم جامعه به سمت تعالی ، پیشرفت و توسعه خواهد رفت و اگر غیر از این باشد جامعه و مردم ضرر خواهند کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از افتتاح خانه سازمان های مردم نهاد در استان خوزستان گفت:هرچه برای سمن ها وقت بگذاریم سود آن برای جامعه خواهد بود و مشکلات اجتماعی ما کمتر خواهد شد.

در این آئین اعلام شد؛ از سال 1392 تاکنون حدود 400سازمان مردم نهاد در استان خوزستان به ثبت رسیده است و 150تشکل دیگر در شرف تاسیس است. 

در مراسم افتتاح خانه سازمان های مردم نهاد خوزستان مشاور وزیر کشور و معاون سازمان های مردم نهاد مرکز امور اجتماعی وزارت کشور، فرهیختگان و فعالان تشکل های مردم نهاد ، مسئولان فرهنگی و اجتماعی استان حضور داشتند.

lمنبع : ایرنا

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
عبدالحسین جادری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
comment
0
0
comment با سلام خدمت استاندار محترم
در مورد پدیده ریزگردها دو سال پیش ستاد برهان قول داده بودند که نسبت به تقلیل هزینه مصرفآب بدلیل مصرف وشستن اقدام کنندولی تاکنون اقدامی نشده
خواهشمندم در هر دوره محاسبه پول آب برای هرقبض که درآن دور ه خاک روی داده ده متر مکعب کم شود درصد ی مبلغ محاسبه نشود چون مصرف تصاعدی حساب میشود وبه ضرر مردم است با تشکر
comment
عبالحسین جادری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
comment
0
0
comment با سلام خدمت استاندار محترم
عرض شود خدمتان ایام عید نزدیک است ودر کوی ملت اهواز یک خیابان یافت نمیشود که دست انداز های زیاد نداشته باشد وفاضل آب آن زده نباشد
خواهشمندم جهت حفظ آبروی شهر به مسءولین سفارش لازم را بفرمایید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار