اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
دکتر سلمان زاده: هدف از احداث خانه های بهداشت، پایگاه سلامت و مراکز سلامت جامعه و تجهیز آنها، ارائه خدمات همه جانبه سلامت به عموم می باشد
یکشنبه 17 بهمن ماه آیین بهره برداری از درمانگاه و مرکز سلامت جامع سلامت شیرین شهر به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور جواد کاظم نسب الباجی و دکتر علی ساری نمایندگان مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، دکتر شکراله سلمانزاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر خنفری فرماندار شهرستان، مهندس معلم مدیر شبکه بهداشت و درمان کارون، مهندس فرهادزاده رییس هیئت مدیره شرکت شیرین شهر، مهندس لرکی نماینده بیمه سلامت و مهندس موسوی رئیس مرکز بهداشت شهرستان برگزار شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ضمن بیان اهداف دانشگاه در توزیع عادلانه خدمات سلامت در نقاط مختلف استان، دسترسی آسان به خدمات همه جانبه را از اقدامات موثر حوزه بهداشت در طرح تحول نظام سلامت دانست.

سلمان زاده افزود: هدف از احداث خانه های بهداشت، پایگاه سلامت و مراکز سلامت جامعه و تجهیز آنها، ارائه خدمات همه جانبه سلامت به عموم می باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کارون دراین مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر، با اشاره به  روند اجرای پروژه های عمرانی شهرستان گفت: در این روزهای پر خیر و برکت، شاهد افتتاح 4 پروژه عمرانی خواهیم بود که شامل درمانگاه و مرکز سلامت جامعه شیرین شهر که امروز افتتاح می شوند، خانه های بهداشت کوت سید صالح، اسلام آباد و ابوناگه که اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 600 میلیون ریال جهت ساخت، تجهیز و بهبود استاندارد این پروژه ها هزینه شده است.

معلم تصریح کرد: بسیار مفتخریم که امروز توانستیم برای مردم شیرین شهر که فاصله زیادی از مرکز شهرستان دارد درمانگاه و مرکز سلامت جامعه ایجاد کنیم تا دسترسی به خدمات برای مردم شریف این منطقه را تسهیل شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کارون افزود: این درمانگاه، خدماتی نظیر ویزیت پزشک، دندانپزشکی، آزمایشگاه، سلامت خانواده، سلامت محیط و تزریقات را به مردم شریف این منطقه ارایه خواهد نمود.

وی اذعان کرد: این مرکز سلامت، مرکز شهری روستایی می باشد که سه خانه بهداشت و شهر شیرین شهر را تحت پوشش خود دارد و دارای خدمات سطح یک و سطح دو می باشد.






نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار