اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
با حضور معاون اول رییس جمهور انجام شد؛
اسحاق جهانگیری عصر امروز (دوشنبه) در جریان سفر به استان خوزستان همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر فرمان آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان را صادر کرد
عملیات اجرایی طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان با حضور معاون اول رییس جمهور آغاز شد.

به گزارش شوشان ، اسحاق جهانگیری عصر امروز (دوشنبه) در جریان سفر به استان خوزستان همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر فرمان آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان را صادر کرد.

قرارداد طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان با هدف سودآور کردن پالایشگاه، استانداردسازی محصولات تولیدی و همچنین تثبیت ظرفیت پالایشگاه با تاسیس واحدهای جدید و جمع آوری واحدهای قدیمی، در سال 2010 با کنسرسیومی متشکل از سینوپک چین و شراکت طراحی ساختمان نفت ایران منعقد شد.

در پی گشایش‌های حاصل از اجرای برجام و اهتمام نسبت به نوسازی این پالایشگاه، این قرارداد به مبلغ بیش از 22 میلیارد یوآن چین با استفاده از فاینانس خارجی آغاز می شود. این طرح در دو فاز تعریف شده که فاز اول آن با بیش از 8 میلیارد یوآن و فاز دوم در حدود 14 میلیارد یوآن است.

این طرح با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و با استفاده از واحد هیدروکرار مواد سنگین نفتی را به مواد با ارزش افزوده بالاتر مانند بنزین، گازوئیل،‌ نفت سفید و گاز مایع تصفیه شده تبدیل می‌کند.

کلیه محصولات پالایشگاه با استفاده از تکنولوژی روز دنیا مطابق با استاندارد یورو 2005 تولید خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار