اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۷
فرماندار شوش:
همزمان با هفتمین روز از دهه ی مبارک فجر 3پروژه ی ورزشی با حضور فرماندار ، نماینده مردم شوش در مجلس و جمعی از مسوولان در شهر شوش افتتاح و به بهره برداری رسید. رضانجاتی در آیین افتتاح این طرح ها گفت: این پروژه ها شامل افتتاح پیست دو و میدانی ، بازسازی و محوطه سازی استادیوم تختی و همچنین ساختمان جدید اداری ورزش و جوانان می باشند.

همزمان با هفتمین روز از دهه ی مبارک فجر 3پروژه ی ورزشی با حضور فرماندار ، نماینده مردم شوش در مجلس و جمعی از مسوولان  در شهر شوش افتتاح و به بهره برداری رسید.
 رضانجاتی  در آیین افتتاح این طرح ها گفت: این پروژه ها شامل افتتاح پیست دو و میدانی ، بازسازی و محوطه سازی استادیوم تختی و همچنین ساختمان جدید اداری ورزش و جوانان می باشند.
نجاتی اعتبار لازم برای اجرای این طرح ها را بالغ بر 5 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:اقدامات خوبی در جهت  توجه به امر ورزش شهرستان شوش صورت گرفته است که جای تقدیر دارد.
همچنین در مراسمی با حضور فرماندار، امام جمعه ، نماینده مردم شوش در مجلس و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شوش تعداد 107 جهیزیه به ارزش پنج میلیارد و 350 میلیون ریال به نوعروسان تحت پوشش کمیته ی امداد امام خمینی(ره) شوش با همکاری سپاه شوش اهداء شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار