اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
سیدخلف موسوی شهردار اهواز در آستانه راهپیمایی 22 بهمن پیامی صادر کرد و از شهروندان اهوازی و کلیه مردم استان خوزستان جهت حضور در این مراسم وحدت بخش و دشمن شکن دعوت کرد.

متن پیام شهردار اهواز به این شرح است:

سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ملت مسلمان ایران به رهبری حضرت امام خمینی (قدس سره) یادآور شکست تاریخی اندیشه طاغوت و تحقق وعده الهی در نصرت مستضعفان است.

وحدت کلمه، پیروی و تبعیت از مرجعیت دینی و رهبری الهی حضرت امام خمینی (ره) از مولفه های موفقیت حرکت انقلابی ملت نستوه ، مقاوم و بصیر ایران است که طومار چندین هزار سال استبداد و افسانه شکست ناپذیری استعمار را در هم پیچید. نقطه اوج و کمال انقلاب اسلامی در روز 22 بهمن و با پیروزی خون بر شمشیر تجلی می یابد. از این رو 22 بهمن ، نماد استقلال خواهی ، تبلور ظلم ستیزی و مظهر عدالت جویی ملت قهرمان ایران است. 22 بهمن بیرق شرف، افتخار و عظمت ملت ایران را در گستره تاریخ به اهتزاز در می آورد و هر سال با تکرار حضور میلیونی ایرانیان انقلابی، پایبندی و وفاداری ملت با آرمان های امام ، رهبری و شهدا را به منصه ظهور می رساند.

امروز در مقطع حساس و مهمی قرار داریم. امریکا از پشت نقاب دروغین تبلیغاتی خود بیرون آمده و در اوج حماقت، بار دیگر شجاعت و اتحاد ملت بزرگ ایران را به چالش کشیده است ، پس تردیدی نیست که در 22 بهمن امسال حماسه ای دیگر رقم خواهد خورد. همه می آییم تا بگوییم لحظه ای و ذره ای از  آرمان های رهبرمان دست نمی کشیم . همه می آییم تا بگوییم تنها گزینه روی میز فریاد "هیهات من الذله" ملت مسلمان ایران است. 22 بهمن همه می آییم.

برچسب ها: 22 بهمن
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار