اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
متاسفانه شرکت نفت و گاز اروندان ارزش افزوده خود را در تهران پرداخت می کند که قرار شد به خرمشهر منتقل شود
فرماندار خرمشهر گفت: متاسفانه شرکت نفت و گاز اروندان ارزش افزوده خود را در تهران پرداخت می کند که قرار شد به خرمشهر منتقل شود.

ولی اله حیاتی شامگاه چهارشنبه در شورای اداری شهرستان خرمشهر در سالن شهید دورقی فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: پیش از این شرکت نفت و گاز اروندان ارزش افزوده خود را به تهران پرداخت می کرد اما طی مکاتبات نماینده مردم خرمشهر، قرار شد محل ثبت این شرکت که در تهران است به خرمشهر منتقل شود و ۹ درصد از درآمد یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی این شرکت به صورت ارزش افزوده به خرمشهر اختصاص یابد.

وی به حضور کاروان های راهیان نور در خرمشهر نیز اشاره کرد و گفت: باید به راهیان نور به عنوان یک فرصت مناسب نگاه شود و در همین راستا برنامه ریزی شده است که امسال از این ظرفیت عظیم در بحث گردشگری آبی، بازار صنایع دستی و خرید مایحتاج راهیان نور از بازارهای خرمشهر استفاده شود.

حیاتی اظهار کرد: امسال کریدور های خاصی برای خرید کاروان های راهیان نور از بازارهای خرمشهر تعیین شده است.

وی بر لزوم خدمات رسانی به کاروان های راهیان نور توسط دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: همه دستگاه های اجرایی خرمشهر موظف هستند با برنامه ریزی مدون و وحدت رویه برای فراهم کردن بستر مناسب خدمت رسانی به کاروان های راهیان نور تلاش کنند.

فرماندار خرمشهر در ادامه راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اتحاد ملی مردم ایران دانست و گفت: مردم با حضور حماسی و پر خروش خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن جوابی دندان شکن به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا خواهند داد و ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر اعلام می کنند ملت بزرگ ایران از تهدید نمی هراسد و وابسته به شرق و غرب نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار