اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
استاندار خوزستان در جشن حماسه انقلاب با فجرآفرینان بختیاری: باید با استفاده از فرصت ها و قابلیت ها و استعدادهای همه اقوام راه توسعه را هموار کرد
با هم افزایی و وحدت و همگرایی و تعامل و همدلی میان همه اقوام و سلایق و گرایشات سیاسی می توان به توسعه پایدار استان امیدوار بود.
شوشان: در ایام الله مبارک دهه فجر که امت اسلامی در سراسر کشور جشن های پیروزی انقلاب رابرگزار می نمایند بختیاری های ساکن شهرستان اهواز به دعوت هیات شهید بهنام محمدی در جشن " حماسه انقلاب وفجرآفرینان بختیاری" بیعت مجدد خود راباآرمانهای امام راحل (ره)وشهیدان انقلاب ومنویات مقام معظم رهبری به اثبات رساندند.

این جشن بزرگ با تلاوت کلام الله مجید و نواختن سرود ملی آغاز گردید و برنامه های شاد و متنوعی شامل موسیقی  ،شعر باگویش محلی در رثای انقلاب و کارهای کمدی ادامه یافت.

در ادامه ، حجت الاسلام حیدر حجتی نیا مسول هیات در سخنانی ضمن خیر مقدم به حضار محترم و تبریک این ایام مبارک گفت: بختیاری ها دارای یک عقبه فرهنگی عظیم هستند که دارای مولفه های دینی و ملی است و این فرهنگ نسل به نسل به مار سیده و با همین تربیت بختیاری ها در برهه های مختلفی از کشور و ارزشهای دینی حمایت کردند.

وی افزود: بختیاری های بابصیرت، متدین و متعهد در شرایطی در روز 19 بهمن 57 که کشور در التهاب و درگیری به سر می برد از چهارمحال حرکت نموده و در محل اقامت بنیانگذار انقلاب اسلامی با ایشان بیعت نموده و با این اقدام ضربه شکننده ای بر پیکر دولت وقت و حکومت پهلوی وارد نمودند. این بیعت نشان از عمق فرهنگ دینی و بصیرت الهی قوم بختیاریست که در بزنگاهای مختلفی نتایج بزرگی را برای کشور به ارمغان آورده است. از جمله انقلاب مشروطه و انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران. 

حجت الاسلام حجتی نیا گفت: امیدوارم بختیاری های سراسر کشور هرسال در 19بهمن جشن هایی را برگزار نمایند تا بزرگی و اهمیت بیعت بختیاری ها با امام خود را درحافظه تاریخ ثبت نمایند و انتظار داریم نمایندگان بختیاری در مجلس شورای اسلامی و دیگر چهره های موثر سیاسی و اجتماعی بختیاری در جهت ثبت در تاریخ ملی کشور اقدامات لازم را مبذول دارند.

وی در پایان یاد و خاطره امام عزیز و شهیدان انقلاب و یار دیرین امام و رهبری آیت الله هاشمی رفسنجانی راگرامی داشت و گفت: همه امت اسلامی و اقوام کشور می بایست با وحدت و اطاعت از مقام معظم رهبری برای رسیدن به حکومت کریمه حضرت ولی عصر سلام الله علیه تلاش و کوشش نمایند. 

در ادامه این مراسم ، دکتر شریعتی استاندار خوزستان گفت: خوزستان پیشانی کشور است. خوزستان دارای ظرفیت های اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی بسیاری است, خوزستان مجموعه ای از منابع انسانی خدادادی و اقتصادی و فرهنگی و میراثی منحصر به فرد است.همه باید برای احقاق حقوق حقه خوزستان و رسیدن استان به جایگاه اصلی آن تلاش کنیم.

به گزارش شوشان ، شریعتی افزود: فرصت های پیشامده را باید غنیمت شمرد و  نسبت به استعدادها و قابلیت ها استان خدمات شایانی به مردم استان ارایه دهیم . با هم افزایی و وحدت و همگرایی و تعامل و همدلی میان همه اقوام و سلایق و گرایشات سیاسی می توان به توسعه پایدار استان امیدوار بود.

استاندار خوزستان گفت: استان دیگر توان خنثی کردن انرژی همدیگر را ندارد. امروز روز همدلی ,هم افزایی و تعامل و تحمل نظرات مخالف و همبستگی و یکپارچگی در راستای پیشرفت استان است. باید با استفاده از فرصت ها و قابلیت ها و استعدادهای همه اقوام راه توسعه را هموار کرد.

استاندارخوزستان با تجلیل از نقش بی بدیل قوم بختیاری در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: قوم بختیاری در پیروزی ,استمرار و دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی به خوبی ایفای نقش کرد و سربلند خارج شد.










































نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار