اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۰
 بسم الله الرحمن الرحیم

 الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم

 این فرموده حضرت نبی اکرم(ص) بر وجود ظلم ستیزی در خون دیانت و اصل آزادی و عدالت در برنامه جامعی که از طرف پروردگار احدیت بر انسان زمینی فرستاده شده است تاکید دارد.

 ما در طول تاریخ در اکثر نقاط جهان شاهد ظهور جریانهای انقلابی ضد استعماری و ضد استبدادی بوده ایم که با تمامی وجود و تا آخرین قطره خون خود برای رسیدن به سعادت و بهروزی جنگیده و تلاش کرده اند. از جنگ های ضد امپریالیستی توپومارا تا باسک اسپانیا و آزادسازی خلق الجزایر و در آخر که بزرگترین حرکت نه تنها خاورمیانه که کل جهان بود می توان از انقلاب اسلامی سال ۵۷ ایران نام برد.

 ما از روز ۲۲بهمن ۵۷ آرمانهای راستین امام را شناخته و دنباله رو آن هستیم و از دوران انقلاب اسلامی پیوسته شاهد راهپیمایی ها و تظاهرات میلیونی علیه فرعون زمان توسط مردمی بوده ایم که با درایت آن امام که ذره ذره اندیشه هایش برخاسته از مردم سالاری و دیانت و جمهوریت بود تمامی تلخی های استبداد استعمار را به فراموشخانه تاریخ سپردند چرا که شیرینی استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را چشیدند.

 با اینکه اعتقاد داریم اندیشه های مردم سالار امام بعد از رحلتشان آنگونه که شایسته و بایسته بود به منصه ظهور نرسید و در جایی با آنها فاصله گرفتیم ولی تلاش ما بازگشت به همان عهد و پیمان هاست که نقطه اتصال فراموش شده انسان با دور دست ترین آمال و آرزوهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی می باشد.

 ما انجمن ها و تشکل های اسلامی اصلاح طلب دانشگاه های استان خوزستان برای تجدید میثاق و نیل به عهد پیشین خود با امام(ره) و در شرایطی که فشارهای خارجی و داخلی بیش از پیش استقلال و آزادی ملت ایران را مورد تهدید قرار داده است، با حضور در مراسم ۲۲ بهمن امسال، دوباره فریاد استقلال طلبی از جرثومه های نفاق و جنگ سر خواهیم داد و از ناقضان صلح جهانی و آزادی های مشروع مدنی تبری می جوییم و دیگر بار با آرمانهای انقلاب و امام تجدید عهد می کنیم و از عموم ملت شریف و آزاده ایران دعوت می کنیم تا با حضور پرشور در این گردهمایی بزرگ، با پاسداری از سه گانه آرمان انقلاب ملت ایران که همانا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است پیام روشن خود را به خودکامگان و مستبدین جهان برسانند باشد که این راه همیشه پابرجا و پیوسته پر رهرو باشد.

 و الله استجیبوا خیر لکم

 مجمع تشکلهای دانشجویی اصلاح طلب استان خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار