شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۵:۲۴

روزنامه فرهنگ جنوب در ستون ویژه های خود نوشت : پس از استعفاي موسي شاعري معاون امور اجتماعي وفرهنگي شهرداري اهواز با حكمي از سوي مهندس كتانباف شهردار اهواز علي اكبر اخلاصي نيا به اين سمت منصوب گرديد. در مراسم تودیع و معارفه معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز که بدون حضور معاون سابق آن در محل این معاونت برگزار شد كتانباف شهردار اهواز گفت : در سال های اخیر گام های مثبتی در حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری برداشته شده است كه انشاا... بلند تر، منظم تر و با برنامه تر از گذشته ادامه يابد.

وي افزود: در اين مسير معاونت فرهنگي شهرداري نيز اين موفقيت را داشت كه به تعبير شاعري از اتاقي كوچك به تشكيلاتي كه اكنون هست تبديل شود كه اين ارتقاء مناسب فيزيكي و سازماني با پي گيري هاي خوب ايشان صورت گرفت و به تبع آن برنامه هاي خوبي در زمينه هاي ملي و مذهبي و راه اندازي معاونت هاي اجتماعي مناطق و... صورت گرفت. كتانباف ادامه داد : انصافا در مدتي كه در شهرداري بودم نوع فكر و نگاه آقاي شاعري به موضوعات فرهنگي و تبحري كه در موضوعات اجتماعي داشتند بسيار خوب بود و توانستند فعاليت هاي در خور شاني انجام دهند. علي اكبر اخلاصي نيا معاون جديد امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري ضمن تقدير از اعتماد شهردار گفت : اميدوارم شايستگي اين مسئوليت را داشته باشم. گفتنی است اخلاصی نیا بازنشسته سپاه است و فرمانده نیروی مقاومت بسیج شوشتر نیز در کارنامه وی به چشم می خورد.

موسی شاعری اما در گفتگو با خبرنگار ذره بین از خستگی جسمی و ضرورت آمدن نیرویی با انگیزه و تازه نفس به کالبد معاونت فرهنگی و اجتماعی را از دلایل استعفای خود بیان داشت. وی با تقدیر از رسانه های استان بدلیل همکاری و تعامل سازنده با این معاونت گفت: زیرساخت ها و امکانات و نیروی انسانی مجرب امروز در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز فضای کار و تلاش بیش از گذشته را در این مجموعه برای مسئول جدید فراهم کرده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار