اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۱۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان عنوان کرد:
اخلاق محمدیان: خوزستان با ارائه آخرین قابلیت ها، توانمندی ها و فناوری های صنعتی و کشاورزی خود می تواند در آینده به ‌عنوان قطب صنعت کشور معرفی شود.
شوشان: اخلاق محمدیان مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان بیان داشت: نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی خوزستان با ارائه آخرین قابلیت ها، توانمندی ها و فناوری های صنعتی و کشاورزی خود می تواند در آینده به ‌عنوان قطب صنعت کشور معرفی شود. 

محمدیان در حاشیه ششمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی خوزستان به خبرنگار شوشان گفت: نمایشگاه توانمندیهای استان از 18 لغایت 21 بهمن ماه همزمان با دهه مبارکه فجر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان با مساحتی بالغ بر 3 هزار متر مربع برگزار شد.


وی در پاسخ به سوال خبرنگار شوشان مبنی بر اهداف برگزاری این نمایشگاه افزود: ششمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی خوزستان با هدف ایجاد بستر لازم جهت اگاهی بخشی به مدیران دستگاه های اجرایی ، سازمان ها ، نهادها شرکت های بزرگ و همچنین مردم استان برای آشنایی با محصولات و تولیدات بومی استان، توانمندی های موجود ، با رویکردی متفاوت در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نسبت به سنوات گذشته در محل نمایشگاه های دائمی استان برگزار شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در ادامه تصریح کرد: در این نمایشگاه صنعتگران و تولید کنندگان استان در تمامی رشته‌های صنعتی مختلف آخرین قابلیت ها، توانمندی ها و فناوری های خود را به نمایش گذاشته‌اند تا خوزستان را به‌عنوان قطب صنعت کشور معرفی کنند. 

اخلاق محمدیان عنوان کرد: این نمایشگاه می تواند فرصت بسیار خوبی برای معرفی تولیدات استان در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و غیره باشد که از ابتدای افتتاح این نمایشگاه شاهد استقبال صنعتگران و کشاورزان داخلی و خارجی بوده‌ایم.

































comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
comment
0
0
comment آقای محمدیان [...] پدرجان در استان خوزستان شما قادر به تامین آب و برق برای مصارف خانگی هم نیستید با کدام ثبات و پایداری میخواهید قطب صنعتی راه بیاندازید؟ صنعت آب و برق پایدار و با دوام میخواهد.شعار ندهید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار