اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱

شوشان - پدرام ابراهیمی | بی‌قانون

 خوانندگان عزیز «ویرگول» امروز با مسابقه «هوش سرتر، معلومات برتر» در خدمت شما هستیم. شرکت کنندگان رو معرفی می‌کنم؛ شماره یک: حسن روحانی، رئیس قوه مجریه. شماره دو: معصومه ابتکار: رئیس سازمان محیط زیست. شماره سه: علی لاریجانی، رئیس قوه مقننه و شماره چهار: اسماعیل نجار، رئیس سازمان بحران (البته مدیریت‌اش). خب سوالاتمون رو از شماره یک شروع می‌کنیم. (رو به رئیس جمهور) سوالاتمون سه گزینه‌ای هستن، دقت بفرمایید. شهری در استان خوزستان که بارون نمیاد، خشک میشه، بارون میاد، سیل میشه. یک: اهواز. دو: ژنو. سه: رئال مادرید.

روحانی: لاس پالماس؟ (مکث مجری) ژنو! ژنو!

مجری: متاسفانه فرصت‌تون تموم شد.

روحانی: پس بنده توصیه می‌کنم سینه‌ها رو از کینه‌ها خالی کنید. (می‌نشیند)

مجری رو به خانم ابتکار: شهری که سالی به دوازده ماه با مشکل گرد و غبار و ریزگرد دست و پنجه نرم می‌کند. 

یک: بغداد. 

دو: اهوان‌کاپور هند. 

سه: اهواز.

ابتکار: میشه یه راهنمایی بکنید.

مجری: چهار حرف اولش الف، ه، واو و دوباره الف هست.

ابتکار: اهوان‌کاپور هند. (مجری به دوربین زل می‌زند. چراغ ابتکار خاموش شده، می‌نشیند)

مجری: پوووووووف! خب سوال بعدی رو از شماره سه می‌پرسم: شهری که اخیرا آب و گاز و برق و اینترنتش در یک روز قطع شد. یک: نیو اورلئان. دو: پاریس. سه: اهواز.

لاریجانی در حالی که می‌نشیند: برای خودم در مراحل دیگر زندگی آرزوی توفیق دارم.

مجری در حالیکه ناخنش را می‌جود: خب نوبت شماره چهاره؛ مرکز استان خوزستان که در تابستان، دمای بالای پنجاه درجه دارد و تازه! آبش هم قطع می‌شود. یک: اهواز. دو: اهواز. سه: گزینه یک و دو!

نجار: نمی‌خواید جایزه بدید دیگه چرا وقت مردمو می‌گیرید؟ (خیلی شاکی می‌نشیند)

مجری در حالیکه قفل کرده روی لنز دوربین: خب بینندگان و شرکت‌کنندگان عزیز، سوال آخر رو مطرح می‌کنم، هر کی زودتر زنگ بزنه جواب میده. سوال: همانطور که می‌دانید فقط پنج ماه تا انتخابات مانده. با توجه به این موضوع، شهری با هجده متر اختلاف از سطح دریا و دویست و سیزده سانتیمتر بارش سالیانه، که نام قدیمش هوجستان واجار بوده و بزرگترین شرکت تولیدکننده نفت ایران در این شهر...

یک و دو و سه و چهار و حتی محسن رضایی میرقائد و بذرپاش و سعید جلیلی و قالیباف و خلاصه هر کی دستش به زنگ می‌رسید: زیییییییییییییننننننگگگگگ! اهواز! اهواز! اهواز! اهواز! اهواز!

 *روزنامه‌ی طنز بی‌قانون (ضمیمه طنز روزنامه قانون) 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار