اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
مدیرعامل مؤسسه پنجمین فصل قشنگ ثبت سه فعالیت از برنامه‌های این مؤسسه در فهرست جهانی مبارزه با سرطان خبر داد.

هدی رشیدی اظهار کرد: پیگیری برای تجهیز اتاق بازی بیمارستان شفا، کاشت درختان مثمر و همچنین برگزاری جشنواره فروش غذا و برآورده کردن آرزوها از فعالیت‌های این موسسه در شهرستان اهواز راستای مبارزه با سرطان است که در فهرست جهانی مبارزه با سرطان(word cancer day) به ثبت رسیده است.

وی با بیان این‌که سال گذشته مجوزی در حوزه آموزش و پیشگیری از سازمان جهانی مبارزه با سرطان دریافت کردیم و فعالیت‌هایی در این راستان انجام شد، توضیح داد: پیگیری برای تجهیز اتاق بازی بیمارستان شفا، ۹ گام کاشت درختان مثمر و همچنین برگزاری جشنواره فروش غذا و محصولات دستی به همراه آموزش عمومی به مردم و بیان نکاتی در زمینه کاهش زمینه ابتلا به سرطان سال گذشته انجام شد.

رشیدی ادامه داد: در این برنامه جملاتی از سایت جهانی به دو زبان در معرض دید مردم قرار گرفت و نکات بسیار مهمی به آنها انتقال داده شد. در این برنامه حدود ۱۶ غرفه فروش برپا شد و عواید فروش آن در حدود ۱۲ میلیون تومان برای تجهیز اتاق بازی بیمارستان شفا در نظر گرفته شد که برای تجهیز استاندارد مبلغ کمی بود. با کمک یک خیر قرار است پس از جابجایی اتاق بازی به بیمارستان بقایی، تجهیز اتاق انجام شود.

مدیرعامل مؤسسه پنجمین فصل قشنگ گفت: اینها برنامه‌هایی بود که سال گذشته در حوزه پیشگیری و آموزش انجام شد و شعار ما در این برنامه‌ها این بود: «ما می‌توانیم محیط زیست سالم داشته باشیم» و «اهوازی عاری از سرطان تا ۵ سال آینده».

وی اعلام کرد: امسال نیز در حوزه پیشگیری و آموزش مجوز دریافت کردیم. تولد یک سالگی درختان مثمر کاشته شده جشن گرفته می‌شود. درختانی که از بین رفتند مجدداً به نام کودکان مبتلا(فرشتگان آسمانی با قهرمانان زمینی) کاشته خواهد شد.

رشیدی افزود: همچنین قرار است آرزوی رقیه ۷ ساله نیز که آرزو دارد «همه با هم مهربان باشند» برآورده شود. زمان اجرای این آرزو ۶ اسفندماه پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل مؤسسه پنجمین فصل قشنگ در پایان گفت: باز هم مردم را به حضور دلی دیگر دعوت می‌کنم. نباید بگذاریم کار به جایی برسد که یک کودک با تمام آرزوهای زیبا و بازیگوشی‌هایی که می‌تواند داشته باشد آرزویش این باشد که همه با هم مهربان باشیم. نگذاریم این اتفاق بیفتد. مهربان‌تر  و رنگی‌تر  زندگی کنیم.

برچسب ها: مبارزه با سرطان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار