اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
فرماندار اهواز با اشاره به تجمع روز گذشته مردم اهواز جلوی استانداری در اعتراض به وضعیت بحرانی قطع برق و آب و همچنین گرد و غبار و انتقال آب گفت: این تجمع فاقد مجوز رسمی بود و در تجمع‌های غیررسمی نمی‌توانیم به استاندار بگوییم که میان مردم حاضر شود.
 
اسماعیل ارزانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان،‌ اظهار کرد: ‌روز گذشته بخشی از مردم اهواز تجمعی اعتراض‌آمیز داشتند که این تجمع بدون تنش و درگیری پایان یافت.
 
وی با اشاره به حضور خود در بین تجمع‌کنندگان افزود: ‌در جریان این تجمع در میان مردم حاضر شدم و توضیحاتی ارائه کردم. مردم در این تجمع نسبت به سه موضوع قطعی برق و آب اخیر،‌ پدیده گرد و غبار و انتقال آب از سرشاخه‌های کارون معترض بودند.
 
فرماندار اهواز تصریح کرد: ‌به عنوان یک انتقال‌دهنده مطالب بین معترضان تجمع دیروز حاضر شدم و خواسته‌ها و اعتراضات مردم را به استاندار انتقال دادم. حضور من بین معترضان تنها به همین علت بود.
 
ارزانی در خصوص درخواست مردم اهواز در تجمع دیروز مبنی بر حضور استاندار میان تجمع‌کنندگان عنوان کرد:‌ این تجمع رسمی و دارای مجوز نبود بلکه مردم به صورت خودجوش جلوی استانداری تجمع کردند؛ اگر مردم درخواست حضور استاندار را در این تجمع داشتند باید با اخذ مجوز رسمی این درخواست را پیگیری می‌کردند.
 
وی افزود: ‌در تجمع‌های خودجوش مردمی نمی‌توانیم به استاندار بگوییم میان مردم حاضر شود. برای چنین موضوعی باید با اخذ مجوز رسمی تجمع از استاندار خواستار شد که بین تجمع‌کنندگان حاضر شود.
 
فرماندار اهواز بیان کرد:‌ امشب استاندار با حضور در صدا و سیمای خوزستان به همه مردم در خصوص مشکلات ایجاد شده مانند قطعی آب و برق در استان پاسخ خواهد داد.
 
ارزانی با اشاره به فراخوان‌هایی که برای برگزاری یک تجمع خودجوش دیگر در امروز منتشر می‌شود، گفت:‌ معتقدم که هر گونه تجمعی باید در چارچوب قانون و با اخذ مجوز انجام شود تجمع روز گذشته فاقد مجوز رسمی و خود جوش بود.
 
وی با بیان این‌که در حال حضر هیچ گزارشی مبنی بر قطعی آب و برق در اهواز دریافت نشده است، اظهار کرد: شاید روزانه 20 یا 30 مورد قطعی برق کوتاه‌مدت و نقطه‌ای در سطح شهر رخ دهد که به شرایط جوی و ریزگردها ارتباطی نداشته باشند. این اتفاقات معمول جزئی هستند و به قطعی برق یک منطقه منجر نمی‌شوند.
 
فرماندار اهواز در پایان از مردم و رانندگانی که به علت تجمع روز گذشته و ازدحان تجمع‌کنندگان در تردد خود دچار مشکل شده بودند، عذرخواهی کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار