اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
  جانعلي خورشيدي
عضو شورای شهر اهواز

 
خوزستان استانی است با آداب ورسوم واقوام مختلف که در طول نزدیک به چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی ایران همیشه وهمه جا در جهت صیانت از آرمانهای انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکردند..

اینان مردمانی هستند که در طول هشت سال دفاع مقدس در استانی که به جرات میگویم هفتاد درصد سرمایه کشور را داراست از این مرزو بوم دفاع کردند. بیش از یک  دهه از ورود ریزگردها به استان می گذرد که در طول این مدت دولتمردان نتوانستند این غده سرطانی را که منابع داخلی وخارجی دارد از زندگی مردم بیرون کنند.

وضعیت اسفناک خوزستان به خصوص در این سه هفته اخیر که تمام زیر ساختها و امکانات اولیه زندگی را فلج کرده است نشان داده که در خوزستان علی رغم این همه که مردمانی دلسوز،، صبور  وبا تعصب دارد که به فرموده امام راحل دینشان را به اسلام ادا کردند قصور و کوتاهی زیادی شده است.. تمام مطالبات ودرخواستهای مردم به حق ولازمه آنها می باشد.. بنده به عنوان کوچکترین عضو این استان با تمام وجود در کنار مردم خواهم بود واز همه مسوولین استانی به خصوص استاندار محبوب وپر تلاش، نمایندگان محترم مجلس و حضرات آیات در مجلس خبرگان رهبری خواهش واستدعا دارم که با پیگیری وتلاش خود از هیئت دولت وشخص ریاست محترم جمهور که با درایت وتدبیری که در ایشان وجود دارد بخواهند که زندگی مردم خوزستان را آنچنان که در شآن ولیاقت آنها می باشد سامان دهند..

برچسب ها: جانعلي خورشيدي
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار