اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳

شوشان - منصور فاضلی

در تمامی جوامع بشری دولت های که در پس دولت های دیگر ظهور می کنند برای تکمیل زیر ساخت و ایجاد تحولی نو در ساختار های نو وارد فاز جدیدی از روند سیاست های توسعه ای میشوند .کاستی و کمبود های دوران گذشته شناسایی میشود و معایب و معضلات ریشه یابی و بر طرف می شود. با نگاهی به گذشته در می یابیم پیامبران نیز برای تکمیل مسیر سیر تکامل بشری تا اخرین نبی خدا محمد مصطفی (ص) یکی پس از دیگری به پیامبری رسیدن و هر کدام کاستی ها و نواقص این مسیر را اصلاح کرده اند

تا آنجا که به یاد داریم هر مدیری برای برطرف نمودن مشکلات و معضلات مدیری دیگر بر جایگاه وی منصوب می شود تا رفع نواقص و کاستی ها صورت پذیرد. بی شک دکتر شریعتی استاندار خوزستان امروز تمامی تقصیرات را بر گردن دولت قبل گذاشته و این معضلات را میراث گذشتگان ..

جناب دکتر شریعتی .باید قبول کنیم که اگر کاستی های دولت قبل میراثی برای شما بوده اکنون که قریب به چهار سال است شما میراث دار هستید چه گلی بر سر این ملت زده اید؟

نگارنده بشدت با سیاست های داخلی و خارجی دولت قبل مخالف بوده و اصولا آن سیاست ها را بر نمی تابم اما دولت شما چه روند مثبتی برای این استان به ارمغان آورده است؟ وقتی رییس جمهور یک پیام برای میلیون ها هموطن خوزستانی که غرق در مصیبت و ماتم گرفتاری هستند ارسال نمی کند اما برای قهرمانی کشتی گیران پیام تبریک می فرستد باز هم مدعی دلسوز بودن ایشان برای استان خوزستان هستید؟

جناب استاندار .اگر تولیدات نفت کاهش نمیافت نه از امدن وزیر خبری بود و نه از پیام جنابان لاریجانی و عارف. دولت قبل با تمام فعالیت ها و عملکرد مثبت و منفیش تمام شد .اکنون شما با عملکرد چهار ساله چه ید بیضایی برای این مردم رونمایی کرده اید ..شما امروز تمامی مشکلات را از گذشته عنوان کردید در صورتی که عملکرد خودتان منفی تر از دولت قبل است .امار غلط دادن به این مردم شیوه درستی برای ماندن در یک جایگاه نیست. لطفا به عاقبت کار بیندیشید .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار