اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
پنج شنبه پرترافیک خوزستان / حضور روحانی و کابینه دولت در خوزستان / بررسی مشكلات بوجود آمده ناشي از معضل ريزگردها / اعضای کمیسیون انرژی مجلس به اهواز می آیند/ احتمال حضور لاریجانی ریی مجلس به خوزستان
با حضور روحانی مشكلات بوجود آمده ناشي از معضل ريزگردها مورد بررسي قرار می گیرد.
شوشان: روحانی رییس جمهور به همراه کابینه دولت یازدهم فردا پنج شنبه به خوزستان می آیند و با حضور در خوزستان، مشكلات بوجود آمده ناشي از معضل ريزگردها مورد بررسي قرار می گیرد.

در همین زمینه معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت:  دکتر روحانی فردا به خوزستان می آید تا ضمن دلجوئی از مردم خوزستان بخاطر تحمل سختی ریزگردهای اخیر دستورات لازم برای مهار ریزگردها را صادر نماید.

حسین زاده افزود: سفر دکتر روحانی یک روزه است و پس از بازدید از کانونهای ریزگردها در خوزستان در نشست تخصصی آن شرکت کرده و دستورات لازم را صادر خواهد کرد.

به گزارش شوشان ، همزمان در روز پنج شنبه خوزستان ميزبان اعضای كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي نيز خواهد بود. به گفته حسنوند رییس کمیسیون انرژی ، از رئيس مجلس براي حضور در استان و شركت در اين جلسه نيز دعوت به عمل آمده كه اميدواريم وي نيز در خوزستان حضور يافته و در اين جلسه شركت كند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار