اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
شوشان: مجتبی دیناروند مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان شوش از فرهنگيان ، مسئولين و مردم شريف شهرستان شوش با صدور پیامی حلالیت طلبید.

متن پیام بدین شرح است :

به نام خدا

روزهايی كه با افتخار خدمت در زادگاهم، شهرستان شوش سپری كردم، به يادماندنی ترين خاطرات زندگی ام را ساخت. خاطراتی فراموش نشدنی  كه شكيبايی، دوستی، همراهی و همياری مردم، فرهنگيان ، فرزندان دانش آموزم و اوليای صبورشان، سطور برجسته ای را پديد آورد و اميد به  تلاشی بدون هیچگونه احساس خستگی را در من صدچندان كرد.

در تمامی روزها و شب هايی كه برايم پر از دغدغه ی خدمت به سرزمينم سپري شد، فكر دستان ياری گرتان آرامبخش تمامی لحظاتم بود و به پشتوانه ی امنيت حضور شما كه عزيزانم  هستيد، توانستم برای دغدغه ها، كارشكنی ها، مشكلات و كمبودهای مشتركمان راهی و چاره ای در حد توان بيابم.

در اين يك سال و اندی كه گذشت( با وجود تمام ناملایمات ) هر كاری كه صورت گرفت به اراده و همت بلندقامتانی بود كه صداقت و استواری  در كلام و عملشان همان جوهره ی نابی است كه در بند بند  وجود  معلمان سرزمينم جاری است.

تمامی معلمان سرزمين من پيروز هستند چون پيروز كسی است كه به زيبايی اميد، آينده را زينت دهد و اميد همان واژه ای كه هر روز صبح وقتی بر سر كار و كلاس های درسی كه فقير از امكانات، اما سرشار از محبت هستند، حضور پيدا می كنيد، در چشمانتان تجلی می يابد.

اميدی برای پرورش و پيشرفت علمی دانش آموزانی كه دل در گرو صداقت، راستی، درستی و عزم جزم شما برای تعليم و تربيت دارند.

در پايان با سپاس مجدد از حمايت ها و زحماتتان، دستان یاری گرتان را به گرمی می فشارم و تمامی آرزوهايتان را از خداوند مهربانی ها آرزو می كنم و هميشه خود را خدمتگزار شما می بينم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار