اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
 مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان گفت: دومین نشست اعضای ستاد انتخابات استان برای نیازسنجی و فراهم کردن تمهیدات لازم در شهرستان ها برگزار شد.

حبیب فضل الله پور چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: این نشست به ریاست رییس ستاد انتخابات استان و با حضور اعضای این ستاد و فرمانداران برگزار و تمهیدات و اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات بررسی شد.

وی با بیان اینکه نخستین نشست اعضای ستاد انتخابات استان با بخشداران برگزار شده ، افزود: این نشست با هدف پشتیبانی از کمیته های اجرایی انتخابات از جمله رفع نواقص فرمانداری ها و چگونگی چیدمان نیروی انسانی و تامین ملزومات موردنیاز برگزار شد.

فضل الله پور اضافه کرد: پیش بینی های لازم برای پشتیبانی و تدارکات انتخابات از جمله برگزاری کلاس های توجیهی برای مجریان و برگزارکنندگان همچنین حداکثر تعامل با هیات های نظارت و ایجاد بسترهای لازم برای برگزاری هر چه بهتر مسائل و مشکلات فرمانداری ها طرح و بررسی شد.

وی گفت: ارائه آموزش تکمیلی به کارشناسان فرمانداری ها به منظور ارتقای سطح دانش حرفه ای مجریان انتخابات و بازآموزی دانسته های انتخاباتی مجریان، از مصوبات این نشست بود که بر همین اساس استان به پنج ناحیه تقسیم می شود. فضل الله پور همچنین اظهار کرد: کمیته های اجرایی انتخابات در 27 شهرستان تعیین شده و تجهیز آنها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات الکترونیکی هنوز قطعی نشده است، گفت: پوشش آنتن دهی شعبه های اخذ رای و مواردی که نیاز به بازسازی و بازبینی دارد بررسی شده است.

بر اساس این گزارش، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا همزمان 29 اردیبهشت سال 1396 در کشور برگزار می شود. 

بر اساس برآورد اولیه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سه هزار و 500 شعبه در خوزستان برگزار می شود.  انتخابات شورای اسلامی روستایی در 2 هزار و 250 روستای خوزستان برگزار می شود. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار