شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: خوزستان یکی از قطب‌های اساسی وزنه‌برداری ایران است و ان‌شاءالله با همدلی و توجه دستگاه‌های موجود در استان، استعدادهای خوب خوزستانی حمایت شوند.

غلامرضا سیاه‌پور در خصوص برگزاری مسابقات بین‌الملی جام فجر در اهواز، اظهار کرد: تاکنون 16 تیم برای حضور در این مسابقات  اعلام آمادگی کرده‌اند و این پیکارها از 19 اسفندماه آغاز خواهد شد.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا عدم حضور وزنه‌برداران آمریکایی در این مسابقات قطعی شده است؟ گفت: قبلا این موضوع در شورای برون مرزی حل شده بود ولی پس از اتفاقی که افتاد، ما نامه‌ای به شورای برون‌مرزی دادیم که در این خصوص تصمیم بگیرند. به هر حال ما طبق تصمیم این شورا عمل می‌کنیم.


دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص برگزاری هفته پایانی لیگ برتر کشور در اهواز،  عنوان کرد: خوزستان یکی از پایه‌های بسیار خوب وزنه‌برداری کشور است و خدا را شکر این سابقه را از سا‌ل‌ها قبل در این استان داریم. خوزستان علی‌رغم مشکلاتی که داشت، میزبانی هفته پایانی را به بهترین شکل ممکن انجام داد که از تمام دست‌اندرکاران تشکر می‌کنم.


 وی افزود: خوزستان یکی از قطب‌های اساسی وزنه‌برداری ایران است و ان‌شاءالله با همدلی و توجه دستگاه‌های موجود در استان، استعدادهای خوب خوزستانی حمایت شوند. ما قطعا در آینده به اهداف عالیه وزنه‌برداری از طریق همین استان خواهیم رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار