شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
 فرماندار دزفول از ثبت 18 سازمان مردم نهاد در این شهرستان خبر داد و گفت:آمار بالای سازمان های مردم نهاد فعال در دزفول در مقایسه با استان خوزستان نشانه توجه مردم این شهرستان به پیگیری و حل مسایل اجتماعی است.

به گزارش ایرنا ، حبیب اله آصفی روز دوشنبه در نشست هیات نظارت بر سازمان های مردم نهاد دزفول در سالن جلسات فرمانداری افزود:در حال حاضر 18 سازمان مردم نهاد در حوزه های مختلف زیست محیطی،اجتماعی،سلامت و دیگر بخش ها در دزفول ثبت شده و تقاضاهای بسیار دیگری نیز وجود دارد که در دست بررسی است.

وی افزود:برنامه ها و فعالیت های سازمان های متقاضی نیز بررسی می شود و برای اعطای مجوز و گذراندن مراحل ثبت آنها توسط هیات نظارت تصمیم گیری خواهد شد.

در این نشست فعالیت ها و برنامه های 6 موسسه مردم نهاد جدید در دزفول بررسی شد و با موافقت اعضای هیات نظارت بر سازمان های مردم نهاد دزفول برای طی کردن سایر مراحل ثبت معرفی شدند.

انجمن خیریه دست های مهربانی با هدف اعطای وام و تسهیلات به نیازمندان ،موسسه حافظان فرهنگی و گردشگری ،موسسه فرهنگی هنری هنرمندان نوپرداز شهرستان دزفول با هدف تبادل اطلاعات و همکاری هنرمندان رشته های مختلف و ترویج فرهنگ و هنر ،موسسه توسعه سلامت و پیشگیری از بیماریها با هدف کاهش نرخ بیماریها و نهادینه کردن فرهنگ سلامت ،موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) روستای بن جعفر جهت کمک به نیازمندان و موسسه جامعه پویا در شهر حمزه دزفول با هدف آسیب های اجتماعی سازمان های مردم نهادی هستند که تقاضای فعالیت آنها در هیات نظارت مورد بررسی قرار گرفته و اجازه فعالیت گرفتند.

برچسب ها: مردم نهاد ، دزفول
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار