شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
 جمعی از صاحبان واحدهای صنفی شهر بندر ماهشهر روز دوشنبه در اعتراض به آنچه افتتاح فروشگاه زنجیره ای کوروش و ارزان فروشی این فروشگاه در روزهای پایانی سال می خواندند، مقابل فرمانداری ماهشهر تجمع کردند.

به گزارش ایرنا حدود 40 مالک واحد صنفی شهر بندر ماهشهر به آنچه ارزان فروشی فروشگاه کوروش و کسادی فروش بازار خود در این شهر در روزهای پایانی سال می نامیدند، اعتراض کرده و تعطیلی شعبه فروشگاه زنجیره ای کوروش را در این شهر خواستار شدند.

این جمع معترض با حضور مقابل فرمانداری شهرستان ماهشهر، معتقدند عرضه اجناس تخفیف خرده در فروشگاه کوروش سبب کسادی بازار و ضرر و زیان مالی برای آنها می شود. منصور قمر فرماندار بندرماهشهر نیز با دعوت از نمایندگان این اعضا به فرمانداری، خویشتنداری آنان و پایان تجمع را خواستار شد.

منصور قمر گفت:فرمانداری بندرماهشهر خواسته صاحبان واحدهای صنفی شهرستان را بررسی کرده و راهکار لازم برای ارتزاق آنها را اتخاذ می کند.

به گزارش ایرنا در پایگاه اطلاع رسانی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش آمده است:شرکت فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش به منظور ارایه محصولات تندگردش از طریق خرده فروشی خواروبار تاسیس شده است. این شرکت همواره احترام به حقوق ذینفعان و تامین رضایت و خوشنودی آنان را در نظر داشته و نوآوری و خلاقیت برخاسته از کار تیمی را ارج می نهد.

این شرکت تلاش دارد با کارکنان توانمند و با تلفیقی زیبا و کم نظیر از علم و تجربه فراتر از رقبا گام بردارد و با ایجاد فرصت های شغلی در سراسر ایران در شکوفایی وطن عزیزمان سهیم شود.

فروشگاه های زنجیره ای افق کورش 180 شعبه در سراسر کشور دارد.

شهرستان ماهشهر در فاصله 110 کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.

برچسب ها: ماهشهر ، اعتراض
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار