اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل جاده هندیجان به ماهشهر اولویت کشور است و باید هر چه سریع‌تر کار ساخت آن به اتمام برسد.
علی گلمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان، اظهار داشت: جاده هندیجان به ماهشهر که از معضلات جدی این شهرستان است متأسفانه به‌طور مکرر در این جاده تصادفات مرگباری رخ می‌دهد و جان هم‌وطنان ما گرفته می‌شود.

وی افزود: موضوع جاده هندیجان بسیار مهم بوده و ما به شکل خاص 5 جلسه ویژه با وزیر راه و شهرسازی، معاون وی و مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان داشته‌ایم. جاده هندیجان به ماهشهر از اولویت‌های اول کشور است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی این جاده را از اولویت‌های کاری خود قرار داده چراکه تصاویر دل‌خراش تصادفات را به خود وزیر و معاون وی نشان دادیم و توانستیم اولویت تکمیل آن را از وزارت خانه راه بگیریم.

وی گفت: با طرح موضوع جاده هندیجان به ماهشهر با وزیر و معاون وی در حال حاضر این جاده به اولویت اول کشور تبدیل‌ و تمام اعتبارات آن تعریف‌شده است به امید خداوند تا پایان سال این 18 کیلومتر باقی‌مانده در محدوده هندیجان تکمیل خواهد شد.

وی عنوان کرد: 25 کیلومتر باقی‌مانده جاده از سمت ماهشهر مسئولان وزارت راه و شهرسازی قول مساعد داده‌اند تا اواسط سال آینده باقی‌مانده جاده تکمیل شود و شاهد عبور و مرور بدون خطر مردم باشیم.

وی افزود: تنها جاده‌ای که تمام اعتبارات آن تعریف‌شده و اولویت اول کشور هست جاده هندیجان به ماهشهر بوده و دولت اهتمام زیادی جهت تکمیل آن دارد. من و فرماندار از این جاده بازدید کردیم چراکه جان مردم به آن مربوط می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار