بوی عید می‌آید، بوی بهار و دل‌ های بهاری که امروز شکوفه‌های مهربانی را تقدیم دستان نیازمند می‌کنند؛ بوی باریدن محبت می‌آید. "> خانه‌تکانی دل ‌ها
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۷

بوی عید می‌آید، بوی بهار و دل‌ های بهاری که امروز شکوفه‌های مهربانی را تقدیم دستان نیازمند می‌کنند؛ بوی باریدن محبت می‌آید.

اختصاصی شوشان : بوی عید می‌آید، بوی بهار و دل‌ های بهاری که امروز شکوفه‌های مهربانی را تقدیم دستان نیازمند می‌کنند؛ بوی باریدن محبت می‌آید.

بوی جوانه‌ زدن حس نوع ‌دوستی می‌آید، بوی زلال عشق که عطر سیب و نسیم بهار را تنها برای خود نمی‌خواهند، بوی احسان و نیکوکاری می‌آید. هنوز ایام خانه ‌تکانی تمام نشده، مردم خانه‌ تکانی دل‌ها را شروع کرده‌اند، فضای دوست ‌داشتن هم‌ نوع و هم وطن در همه جا پیچیده؛ اینک نگاه‌های منتظر و دل‌های خسته به دستان تو خیره مانده است پس با اشتیاق جوابگوی ‌شان باش تا تو هم هنگام بهار سبز شوی و به بار نشینی.

فرشتگان مهربانیت را ارج می‌نهند و طبق‌ طبق نیکی را از خداوند برایت آرزو می‌کنند، الان فصل نیکوکاری است و میوه‌های ایثار نثار یتیمان و تهیدستان می‌شود؛ و این روزها باغ‌ دل‌ها شکوفه داده و نسیم بوی خوش عاطفه را در هوا پراکنده است.

شما نیکوکاری می آفرینید و محبت را ارزانی سفره‌‌های محرومان می کنید؛ شما عطوفت را به تعظیم وا داشتید و سبدسبد گل‌های عشق و امید را تقدیم دستان خسته نیازمندان می کنید؛ آفرین باد بر شما. آفرین به روح پاک تمام مردان و زنانی که شادی‌هایشان را با تهیدستان تقسیم می‌کنند تا همگی در کنار یکدیگر بهار را با همه نشاطش آغاز کنیم و گل‌های سرخ رویش را به نظاره بنشینیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار