اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۵۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
زینب پارسافخر 

 حضور همگام زنان و مردان در جامعه، نوید این موضوع را می دهد که جامعه توان دارد از تمام ظرفیت ها و توانمندی های خود به نحو مطلوب استفاده کند.قابلیت و کارآیی زنان، در بسیاری از موارد قابل ارزش است، بطوریکه مشاهده می شود اموراتی که مردان از عهده آن ناتوان و یا دارای بازدهی کمتری هستند، زنان بخوبی انجام وظیفه کردند.

نقش زنان در پایه ریزی جامعه مدنی، علاوه بر شکل دادن و مدیریت خانواده، تاثیری گذاری مستقیم بر چشم انداز بلند مدت جوامع بشری را دارد.حضور زنان در ارکان مختلف اجتماع، اعم از اقتصادی، سیاسی،هنری، ورزشی و... می تواند بیانگر پویایی و نشاطِ جامعه باشد.قطعاً این پویایی در آثار مثبت خوبی از خود بجا خواهد گذاشت.

چند صباحی است که در محافل مختلف، به حضور 30 در صدی زنان در لیست های انتخاباتی اشاره شده و این موضوع با اقبال خوبی در سطح جامعه مواجه شده است.ورود و انتخاب 30 درصد از زنان به لیست های انتخاباتی، می تواند آرای زنان جامعه را بخود جلب کند.زنان وقتی می بینند که فردی از جنس خودشان قصد پیگیری و رسیدگی به مطالبات را دارد بهتر می توانند به تصمیم گیری و انتخاب بپردازند.حضور زنان بعنوان نامزد انتخاباتی در لیست های انتخاباتی، میتواند به رای خیزش رای پنهان جامعه که همانا زنان هستند منجر شود و حس انگیزه و رقابت را بوجود آورد.

امید است با توجه و التزام به حضور زنان در جامعه، شاهد رشد و تکاپوی اجتماع خویش باشیم.



برچسب ها: زینب پارسافخر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار