شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
  نماینده مردم خوزستان و عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رعایت اخلاق نامزدها، نماد اسلامیت نظام است، گفت: کسانی که در تبلیغات و در برخورد با رقبای خود از حدود اخلاق خارج می شوند نمی توانند نماد جمهوریت و اسلامیت نظام را ایفا کنند.

آیت الله محسن حیدری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگارسیاسی ایرنا اظهارکرد: نظام ما، جمهوری اسلامی است یعنی جمهوریت و اسلامیت را با هم دارد و حسن نظام جمهوری اسلامی به ترکیب این دو عنصراست. 

وی در باره بداخلاقی های انتخاباتی گفت: حضور مردم در صحنه نماد جمهوریت است، اما رعایت اخلاق نامزدها، نماد اسلامیت نظام است؛ بنابراین کسانی که درتبلیغات و در برخورد با رقبای خود از حدود اخلاق خارج می شوند نمی توانند نماد جمهوریت و اسلامیت نظام را ایفا کنند. 

آیت الله حیدری افزود: فقط کسانی که اخلاق اسلامی و الهی را رعایت و حتی نسبت به دشمنان و رقبای خود با انفاق و ادب برخورد می کنند توانند نماد اسلامیت نظام را ایفا کنند. 

وی در باره روند انتخابات پیش رو اظهارداشت: پیش بینی می شود دوزادهمین دوره از انتخابات خیلی پرشور برگزار شود و مردم ما با حرارت و با نشاط نسبت به نظام خود امیدواربوده و نسبت به آزادی و حریتی که نظام داده است اعتماد دارند. 

آیت الله حیدری گفت: لذا تمام گروه ها و گرایش های مختلف سیاسی قطعا چه درانتخابات ریاست جمهوری و چه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور خواهند یافت و مردم اکثرا در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبشهت برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار