شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
هفته چهارم از دور سوم رقابت‌ها لیگ برتر، آزمون سختی برای تیم‌های خوزستانی بسکتبال ایران خواهد بود.

  هفته چهارم از دور سوم رقابت‌ها لیگ برتر بسکتبال کشور فردا با انجام چهار دیدار پیگیری خواهد شد.

پس از برد آسان نفت آبادان مقابل آ.اس شیراز و پتروشیمی برابر شهرداری گرگان، هر دو خوزستانی در این هفته پای به بزنگاه سختی خواهند گذاشت تا پیش از اعزام به رقابت‌های غرب آسیا، در آزمون سختی در تقابل با حریفان قرار گیرند.

بر همین اساس، روز دوشنبه لوله آ. اس با اندک بضاعت موجود خود به مصاف نیروی زمینی خواهد رفت که در بازی هفته گذشته شهرداری اراک قدرتمند را شکست داده بود.

شهرداری گرگان نیز در خانه از هم‌نام کاشانی خود پذیرایی می‌کند تا شاید با پیروزی در این دیدار از خطر حذف در این مرحله رهایی یابد.

اما پالایش نفت آبادان، با گارد آهنین خود که با پیوستن فرید اصلانی به یکی از قوی‌ترین پست یک‌های بسکتبال ایران بدل شده است، به تبریز سفر خواهر کرد تا به مصاف یاران مهران حاتمی برود.

حاتمی در این دیدار شناخت خوبی از بازیکنان نفت در اختیار دارد، گرچه هنوز چند هفته‌ای از شکست این تیم در تبریز مقابل شاگردان هماد سامری در بازی دوم فصل جاری این دو تیم نگذشته است.

سامری این بازی را بهترین فرصت برای مهیا و هماهنگ کردن تیم خود می داند تا پس از آن، با آمادگی کامل به اردن سفر کند.

برای نفت آبادان که خیال راحتی از بابت جایگاه خود دارد، این دیدار حساسیت کمتری برخوردار است و مطمئنا بیشتر حواس آبادانی‌ها به اردن معطوف شده است تا در نخستین آوردگاه آسیایی بسکتبال آبادان، نفت به تقابل با حریفان بپردازد.

در تالار بسکتبال ورزشگاه آزادی نیز، دو مسافر اردن، تیم‌های شیمیدر تهران و پتروشیمی بندرامام به مصاف هم خواهند رفت تا یک تمرین جدی را پیش از اعزام به غرب آسیا با یکدیگر برگزار کنند.

تقابل مصطفی هاشمی و مهران شاهین‌طبع که زمانی برای تیم ملی بسکتبال ایران در کنار یکدیگر به بازی می‌پرداختند و اکنون جز مربیان مجرب این رشته در کشور به شمار می روند،  همیشه جذاب بوده و نتایج این دیدارها نیز نامشخص است.

بدون شک دو تیم خوزستانی این دوره از رقابت‌ها برای کم‌کردن زحمت خود در راه رسیدن به دور نهایی این رقابت‌ها در تلاش هستند تا عنوان نخست گروه خود را کسب کنند تا در مرحله بعد به مصاف تیم‌ها چهارم گرو‌های دیگر بروند.

این دیدارها روز دوشنبه از ساعت 16 در چهار شهر شیراز، تبریز، تهران و گرگان پیگیری خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار