شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۷

شهردار شوشتر گفت: پارک‌های شهر شوشتر نیازمند مخازن جمع‌آوری زباله بودند که این مخازن خریداری شده است و در حال حاضر نصب 50 مخزن در پارک‌های شوشتر آغاز شده است.

به گزارش شوشان به نقل از فارس، آرش دُر شهردار شهر شوشتر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شوشتر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پارک‌های شهر شوشتر نیازمند مخازن جمع‌آوری زباله بودند که این مخازن خریداری شده است و در حال حاضر نصب 50 مخزن در پارک‌های شوشتر آغاز شده است.

وی با اشاره به مشکلات جمع‌آوری زباله در سطح شهر شوشتر افزود: تخریب سطل‌های زباله در مرکز شهر بیش از حد شده است تا جایی که بخشی از این سطل‌ها به سرقت رفته و برخی دیگر نیز که از جنس پلاستیک می‌باشد توسط اراذل و اوباش به آتش کشیده شده‌اند.

شهردار شوشتر تصریح کرد: 100 مخزن جمع‌آوری زباله شهری خریداری شده است که در اسرع وقت و پیش از فرارسیدن در اماکن مورد نظر نصب خواهد شد.

مشارکت فعال شهرداری در روز نظافت

شهردار شوشتر خاطرنشان کرد: شهرداری شوشتر برای مشارکت در روز نظافت عمومی آمادگی کامل دارد و در این باره از همه توان خود و پیمانکاران استفاده می‌کند.

وی افزود: تا به حال سه جلسه در این‌باره در شهرداری شوشتر برگزار شده است و بخش خدمات شهری شهرداری آمادگی کامل برای فعالیت در این روز را دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار