اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ما یک خبر برای مردم‌داریم و آن‌هم تغییر مدیران ناکارآمد است وقتی مدیری نتواند با مسئولان جهادی حرکت کند باید کنار برود. در شبکه بهداشت ماهشهر ما واقعاً وضعیت اسفناکی داشته‌ایم.
علی گلمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان، اظهار داشت: مسئولان سابق بهداشت ماهشهر حاضر نبودند شبکه و بیمارستان‌ها را نظافت کنند و اعتراضات مردمی شکل‌گرفته بود الحمدالله بعد از برکناری مسئول قدیم و انتصاب فرد جدیدی ما شاهد هستیم در تمام مراکز بهداشتی ماهشهر وضعیت نظافت و پیگیری امور تحول بزرگی شده است.

وی افزود: برخی اقدامات در بیمارستان‌ها نیاز به اعتبار و پول ندارد مگر نظافت کردن باید بودجه داشته باشد؟ در تغییر اخیر شبکه بهداشت ماهشهر انصافاً کارهای خوبی در حال انجام است.

نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فوریت‌های پزشکی در مسیر هندیجان به ماهشهر و امیدیه به اهواز در حال بازنگری است چراکه ضرورت دارد و جان انسان‌ها برای همه عزیز و محترم است. فوریت‌های پزشکی باید در کمترین زمان ممکن به حادثه برسد.

وی گفت: زمانی که ما فشار می‌آوریم به وزارت خانه‌ها و از آن‌ها کار و اعتبار می‌خواهیم در پایان این به نفع کارنامه دولت تمام می‌شود. در هندیجان می‌طلبد متفاوت با جاهای دیگری حرکت شود و روند توسعه هندیجان را افزایش داد.

گلمرادی عنوان کرد: مشکلات و عقب‌ماندگی در هندیجان بسیار زیاد است مسئولان باید به‌سرعت مشکلات را برطرف کنند و منتظر دستور و نامه‌نگاری نباشند.

وی افزود: مسئولان دست‌به‌عصا حرکت نکنند و به بهانه‌های قانونی مانند نبود اعتبار از مسئولیت‌های خود شانه خالی و به نامه‌نگاری اکتفا نکنند چراکه خروجی آن همین بدبختی هندیجان که قدمتی سه‌هزارساله دارد ولی از همه شهرهای اطراف عقب‌مانده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: درگذشته می‌شد گفت امکانات نبود و نمی‌شد کاری برای هندیجان کرد اما در حال حاضر بااین‌همه امکانات دیگر بهانه‌ای برای عمل نکردن به وظایف نیست. مسئولان موظف هستند به امورات مردم رسیدگی کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار