اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
جمعی از نقاشان گروه هنری گردون به سرپرستی ترانه صادقیان و تعدادی از نقاشان تهرانی به همراه نقاشان شهرستان شوشتر آثار خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهند داد.
به مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت، نمایشگاه نقاشی رویداد رود در شوشتر برپا می‌شود.

در این نمایشگاه که به همت و همکاری انجمن هنرهای تجسمی شوشتر برگزار می‌شود، جمعی از نقاشان گروه هنری گردون به سرپرستی ترانه صادقیان و تعدادی از نقاشان تهرانی به همراه نقاشان شهرستان شوشتر آثار خود را  در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهند داد.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر، این رویداد از روز شنبه بیست و یکم اسفندماه با برگزاری یک گارگاه نقاشی در محل خانه مرعشی که از بناهای قدیمی و سنتی شوشتر است از ساعت ١٠ صبح تا ١٧ بعد از ظهر برگزار می‌شود.

علی بهرامی ادامه داد: جهت تمرکز زدایی، گسترش و معرفی هنر نقاشی و استفاده از ظرفیت‌های طبیعت و گردشگری شوشتر در روز یکشنبه بیست و دوم اسفندماه هم برای دومین روز متوالی اجرای کارگاه نقاشی توسط هنرمندان استانی و کشوری را در محل پارک داریون، جنب پل شادروان خواهیم داشت.

وی افزود: در روز دوشنبه بیست و سوم اسفندماه نیز نمایشگاه آثار این هنرمندان در محل موزه رستوران مستوفی برپا می‌گردد و تا بیست و نهم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

صادق خلیفه مسئول انجمن هنرهای تجسمی شوشتر از همه‌ هنرمندان و علاقه‌مندان به رشته نقاشی خواست تا ضمن حضور در این کارگاه‌ها و نمایشگاه، با استفاده از تجربیات هنرمندان پیشکسوت و اساتید شرکت کننده بر اهمیت و غنای کار بیفزایند.

وی گفت: در روز بیست و سوم اسفندماه، روز افتتاحیه نمایشگاه در محل خانه‌ی مستوفی، راس ساعت ٤ بعد از ظهر نشستی تخصصی با موضوع خاطره و حافظه و نقش تلفیق در هنر معاصر با حضور اساتید مدعو برگزار خواهد شد.

ضمنا ساعت بازدید از این نمایشگاه  از ١٠ تا ٢١ می‌باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار