اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
با حضور استاندار خوزستان صورت گرفت؛
بعدازظهر امروز با حضور استاندار خوزستان و جهت رفاه حال مردم در ایام نوروز قطعه چهارم جاده هندیجان به دیلم در کنار مرقد مطهر حضرت امام‌زاده شاه عبدالله (ع) افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری شوشان از بندر هندیجان، حجت‌الله ابوعلی رئیس اداره راه و شهرسازی هندیجان در این خصوص اظهار داشت: با حضور شریعتی استاندار خوزستان، رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی استان، امام‌جمعه هندیجان و جمعی از مسئولان محلی قطعه چهارم جاده بین استانی هندیجان به دیلم افتتاح شد.

وی افزود: جاده هندیجان به دیلم به طول 10 کیلومتر قطعه چهارم از کیلومتر سی الی چهل امروز با حضور استاندار خوزستان افتتاح شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی هندیجان بیان کرد: اعتبار اولیه این جاده چهار میلیارد و شش‌صد میلیون تومان و اعتبار تمام‌شده آن 7 میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: این جاده که در حوزه استحفاظی هندیجان از توابع استان خوزستان بوده توسط شرکت آبادگران ساخت و کارفرمای آن اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان بوده است.

نکته جالب این است که اطلاع‌رسانی مناسب جهت حضور همه رسانه‌ها و خبرنگاران از سوی مقامات مسئول نشده بود و انتظار می‌رفت از همه رسانه‌ها دعوت شود نه اینکه گزینشی عمل و یا اینکه کسی مطلع نشود.

حضور عالی‌ترین عالی ترین مقام دولت در استان خوزستان ازنظر خبری دارای ارزش‌ بالا است لذا از مسئولان هندیجان انتظار می‌رود با رسانه‌ها و یا خبرنگاران گزینشی و احساسی برخورد نکنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار