اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
در هندیجان فروش بنزین در بشکه‌های ۲۰ و ۶۰ لیتری به مبلغ ۱۰۳۵ تومان صورت می‌گرفت، اما انتشار گزارش خبرگزاری تسنیم مسئولان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این مصوبه را لغو کردند.
به گزارش خبرگزاری شوشان از بندر هندیجان، با پیگیری‌های امام‌جمعه، نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی و انتقادات شدیدی وی در جلسه شورای اداری هندیجان و بازتاب خبری این واکنش در رسانه ها بالاخره بعد از سال‌ها مظلومیت مردم و صیادان هندیجان این طرح عجیب‌وغریب فروش بنزین 1035 تومانی حذف شد.


حال که این تبصره یا ماده نامعلوم از قاموس فروش بنزین حذف‌شده درآمدهای میلیاردی آن در کجا و چگونه هزینه شده است؟ آیا در بنادر بحرکان و سجافی برای رفاه حال صیادان جایگاه سوخت احداث‌شده است یا خیر؟

لازم است مسئولان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی پاسخگوی هزینه کرد مبالغ دریافتی پیش از 1000 تومان باشند چراکه این هزینه‌های اخذشده از مردم باید در خود شهرستان هندیجان سرمایه‌گذاری  شود.

یوسف اعتلایی متولی امور صیادان هندیجان در این خصوص اظهار داشت: از زحمات و تلاش‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، محمد مهدی صادقی خبرنگار شهرستان که با تلاش فراوان پیگیر مشکلات قشر محروم و مظلوم صیادان بودند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: با این خبر بسیار مسرت‌بخش تمام صیادان و خانواده آن‌ها دعاگوی شما بزرگواران و زحمت کشان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد ساری اصل امام‌جمعه هندیجان اظهار داشت: بنده از همه مسئولان به ویژه نماینده مردم در مجلس، تشکر و قدردانی می‌کنم که دل صیادان و مردم هندیجان را بعد از سالیان سال خوشحال کردند.

وی افزود: از خبرگزاری شوشان بخصوص برداران مؤمن در این خبرگزاری و خبرنگار آن در هندیجان که در همه صحنه‌ها حاضر است تشکر و قدردانی می‌کنم که با ارسال گزارش‌ها مکرر این خواسته به‌حق مردم را محقق کردند.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: از پیگیری‌های علی گلمرادی نماینده مردم هندیجان در مجلس که از مرکز مشغول رایزنی با مقامات مسئول جهت حذف ماده فروش بنزین 1035 تومانی به مردم هندیجان بودند تشکر دارم و از برادران شرکت پخش که به ندای مردم لبیک گفتند قدردانی می‌کنم.

وی گفت: مسئولانی که به ندای قانونی مردم به این سرعت لبیک گفته جای خوشحالی دارد امیدواریم در همه مسائل و مشکلات مردمی مسئولان پیش‌قدم باشند.

گزارش از محمدمهدی صادقی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار